Є в Києві одна цікава компанія, називається «Висота». Компанія не проста, з різноманітними сферами інтересів. І має вона, мабуть, найбільший пул спортивних та outdoor брендів, які офіційно представляє в Україні. BikeInCity випала чудова нагода відвідати презентацію новинок на 2018 рік для дилерів. Ділимось з вами інсайдами 🙂
Lynx
Про велосипедні окуляри від Lynx ми вже писали. За результатами відкатаного сезону всі три пари показали себе достойно і повністю відповідають своїй вартості. Але суть у тому, що бренд Lynx це власний тайтл Висоти, вони самостійно замовляють у різних поставників весь асортимент. Тому постійно експериментують і шукають оптимальне співвідношення якості, ціни та цікавості для локальних покупців. Так в асортименті з’явились більше 10 пар серійних окулярів, а в 2017 і декілька нових тестових моделей (які, щоправда, так у виробництво і не пішли). Також Lynx пропонує хороший вибір велоперчаток на будь-яку погоду та бахіл. І все це за максимально низький цінник.
Julbo
Якщо вже почали тему окулярів, то треба її розвити, тим більше, що є чим. Адже Висоті належать ексклюзивні права на представлення в Україні французького бренду зі 130-річною історією — Julbo. Окуляри цього виробника всесвітньо відомі та шановані. І найприємніше для нас, що останнім часом компанія почала пильніше дивитись в сторону велоспорту, зокрема шосейного (а традиційно та первісно вони робили окуляри для outdoor, зходження на вершини, альпінізму та лижні маски). Найпрогресивніший матеріал (NXT), досконала оптична якість, точність підгонки, сервіс і стриманий французький дизайн. З усім цим Julbo почуває себе добре на висококонкурентному ринку велоокулярів, а сильних суперників вистачає, наприклад ті ж Oakley.
Лижні маски виглядають шикарно, очі розбігаються, а моделі з рухливим візором вражають продуманістю. Але слава Богу я не лижник, бо коштує це все чимало 🙂
Також показали лижні шоломи, рівень виконання дуже високий і прикро, що велосегмент компанія покривати не дуже бажає, могло б вийти цікаво.
До того ж, випала нагода поспілкуватись з Джульєном Ріолетт, представником компанії, який відповідає за міжнародний маркетинг. Розмова вийшла інформативною та насиченою, тож історії та підходам Julbo до виробництва своєї продукції буде присвячено окремий матеріал.
З цікавого конкретно велосипедній спільноті показали розширену кольорову гаму добре відомих моделей Aero та Aerolite, зокрема лімітовані серії командних кольорів та тиражу присвяченому змаганням UTMB. Також показали нову модель Renegade.
Але найцікавішою була абсолютно нова модель Aerospeed. Це шосейна модель з широким візором, та усіма перевагами серії Aero.
Доречі, Aerospeed та Renegade з топовими фотохроматичними лінзами Zebra Light Red ми вже встигли серйозно потестити і на даний момент оцінка дуже висока. Але потрібно ще трохи часу, щоб сформувати повне враження.
Бюджетний сегмент французи покривають дочірньою маркою Solar, акцент робиться на міські моделі.
Sram
2018 для Висоти важливий і знаковий. Ще б пак, вони вибороли ексклюзивне право представляти в Україні продукцію індустріального гіганта SRAM (прощавай БПС)! Якщо хто не в курсі, то до нього входять і Avid, і Rock Shox, і Truvativ, і Quarq, і Zipp. Саме Висота буде відповідати за швидку появу новинок у нас. Але найголовніше те, що вони отримали найповніші повноваження по наданню гарантійних та сервісних послуг. Для користувача це означає суттєве спрощення ланцюжка по заміні зламаних деталей і значне пришвидшення цього процесу. По гарантійних зобов’язаннях SRAM в Україні треба буде підготувати окремий лікнеб, все стало значно зручніше.
Tektro
Не можна сказати, що Тектро (і їх окреме відділення TRP) показали зовсім вже новинки, на семплах продемонстрованих гальм сезон катають декілька українських райдерів. Але гальма справді цікаві — при розумній ціні ви отримуєте нормальну модуляцію, високу потужність. 4-поршневі TRP Slate та Quadiem зайняли свою нішу на ринку, за цей сезон отримали схвальні відгуки від тестерів, проте повна картина буде зрозуміла десь за рік.
Lezyne
Виробник продуманої аксесуарики здається показав все що можна ще минулого року. Тому на 2018 вони дещо урізноманітнили кольорову гаму своїх девайсів, зокрема додались веселенькі GPS, анодовані насоси, мультитули, фляготримачі.
Повагу викликає постійне вдосконалення прошивок GPS пристроїв, наприклад на днях вийшов апдейт, який дозволяє напряму працювати з TrainingPeaks, виправляв неточності висотоміра, розширив функціонал відображення пульсу та значно підняв кількість можливих даних, які виводяться на екран. Ще б підтримку кирилиці додали — були б взагалі котики. Суттєвий апдейт отримала лінійка велосвітла.
Підняли потужність топової задньої мигалки, тепер там 300 люменів і є думка, що це вже небезпечно для очей 🙂 Також сегмент найпотужніших велофар доповнили модифікаціями, які дозволяють підключати додатковий зовнішній акумулятор, що робить їх автономність достатньою для гонок формату «24 години» або зручною для довгих автономних вилазок (хоча нічого краще пальчикових батарейок для велотуризму ще не вигадали). Також усім фарам замінили кнопки, тактильно вони стали більш зрозумілими та зручнішими.
До фар тепер можна докупити спеціальне кріплення під кришку виноса, яке дозволяє вішати велокомп, фару чи Гоупро.
А у якості родзинки, Lezyne запустили у виробництво дзвіночки, зроблені на CNC обладнанні. Виглядають приємно і доволі голосні 🙂
Garneau
Новим брендом у пулі Висоти став канадський Garneau (не плутайте з італійсьою взуттєвою компанією Gaerne). Не дуже відомі у нас, проте мають хорошу долю ринку в Північній Америці та деяких країнах Європи. Основний акцент роблять на гардеробі для бігу, велоспорту та тріатлону. На презентації від Garneau було багато семплів веловзуття. На перший погляд якісне, зі стриманим дизайном і усіма затребуваними штуками типу BOA. Компанія ще випускає шосейні велосипеди, але до нас вони не доїдуть.
Hutchinson
Ще один французький бренд-партнер Висоти. Відомі як піонери на ринку велогуми, виробництво стартувало у 1890 році. Зараз роблять ставку на безкамерку, у тому числі аксесуари до неї, новий компаунд 11storm, акцент на шосе, циклокросі та грейвелах. При цьому мають і широку лінійку МТБ гуми.
MET
Шоломи Met міцно сиділи на ринку України в сегменті мтб, а з 2017 потужно увірвались у відділ «Все для шосе». Їх зараз можна зустріти у великій кількості практично на будь-якій груповій шосейній викатці. Manta, Rivale і Strale примітні у пелотоні, зручні та мають допустиму ціну (ми маємо огляд останніх двох).
На 18 рік італійці презентували Met Trenta, свій найдорожчий та найбільш технологічний шолом, в якому поєднали аеропідготовку, дизайн, низьку вагу та нормальну вентиляцію. А ще він трохи схожий на хедкраба, що мені особисто подобається 🙂 Випускається у звичайній версії за адекватні для шолому такого рівня гроші та супер-мега-віп-лакшері з карбоном подорожче.
По мтб сегменту пройшлись ще сильніше, оновивши існуючі моделі шоломів. Roam, Parachute, Lupo — усі отримали покращення. Також з’явились варіанти шоломів з технологією MIPS, яка допомагає знизити пошкодження при ударів по дотичній.
А в якості вшанування тренду на електровели та розвиток сітібайків, італійці створили універсальну міську модель Grancorso, з комплектним візором, великою площею світловідбивної частини та магнітною застібкою. До того ж, він відповідає стандартам найсуворішої сертифікації NTA8776.
Інші бренди
Представлено було ще дуже багато всього, але описувати усі новинки нереально. Тому спробую написати хоча б по рядку.
FiveTen додали трохи кольорів своїм лінійкам, плюс показали модель District, заточену більше під пересування пішки.
Усі охочі могли ознайомитись з новими моделями Deuter, але у нас вже вийшов великий огляд, тож не будемо повторюватись.
Від Swix та TOKO показали засоби догляду і ремонту лиж, бордів та хімію для обробки одягу, мембран і тому подібні корисні штуки, а ще лінійку біголиж.
Від Felt показали розділку IA та груповий шосер FR, але 2017 року. Особливих змін у 2018 році в шосейному модельному ряді не буде. А от по мтб інженери пройшлись добряче, особливо по підвісах. Проте потримати реальні велосипеди в руках можна буде не раніше березня місяця.
На івенті можна було глянути і на два Centurion — підвіс, про який у нас є матеріал і максимально бюджетний шосейник (є у мене певні сумніви у успіху такого сегменту, але подивимось).
Так що новинок на 18 рік багато, подивимось як на них відреагує ринок.
Далі просто декілька фото з презентації
Комменты Facebook
Disqus (0)