Bike in City

STRAVA назвала найпопулярніші велосипеди 2019!

Щороку Strava робить великий прес-реліз, у якому показує аналіз статистичних даних, тенденції року по різним видам спорту та формує ТОПи по залізу. Цьогорічна інфографіка вийшла 10 грудня. Особливих одкровень вона не принесла, але є цікаві нюанси і неочікувані твісти. Тож давайте її розберемо.


А поки можете підписатись на:
🚴🏻      мою Strava

🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏼‍♀️ клуб Bike in City


Вступ

По-перше, цьогоріч Strava святкує десятиріччя мему «Нема Страви — нема треньки». Славімо її!

За ці 10 років користувацька база збільшилась до 48 мільйонів користувачів (населення України, якщо що), які завантажують 19 мільйонів активностей щотижня у 33 різних видах спорту. При цьому щомісяця аудиторія зростає ще на лям. Що цікаво — аккаунт в Strava має половина пропелотону Тур де Франс і кожен третій учасник Бостонського марафону.

Друже, поїхали кататись!

Експерти Strava відмічають, що групові тренування стають дедалі популярнішими, ба більше — ефективнішими! Так, покатушки групою зазвичай стартують раніше на 2-3 години ніж прості одиночні виїзди (у бігунів розкид не такий великий). Доречі, моя практика катання з echelon це повністю підтверджує.

Також цікаво, що атлети, які мають членство у спортивних клубах завантажують на 10% більше активностей і ці тренування зазвичай УДВІЧІ довші, ніж виїзди соло.

Мотивація

У преміум-підписників є можливість ставити собі цілі на рік та менші періоди часу. І статистика показує, що атлети, які ставлять собі цілі у січні одразу після Нового Року, зазвичай активніші та досягають більше цілей, ніж інші. Тож ви точно знаєте, чим зайнятись 1 січня — планувати рік!

Також заслуговує уваги факт, що атлети, які ставлять за ціль три тренування на тиждень, а не два в результаті мають УДВІЧІ більше активності за рік. Тож мотивація підкріплюється ще й дисципліною. А ще преміум-користувачі завантажують в два рази більше активностей. Так-то.

Станочок круглий рочок

А ось один з яскравих трендів 2018-2019 років — завдяки Zwift та подібним платформам традиційні outdoor дисципліни, такі як вело і біг стали менш залежними від пори року чи погоди та надійно захопили домівки користувачів, клубні тренувальні бази та сайкл-студії (читайте огляд сайкл студій Києва). Причому користувачі активно крутять станок навіть в літку (збоченці, бляха…). Кількість користувічів, що крутять станок взимку дорівнює 15%, що прям круто.


Я якраз підготував величезний матеріал по типам станків, читайте його
👉🏻 👉🏻 ось тут  👈🏻 👈🏻


Проте найцікавіше — вплив віртуальних тренувань на реальні виїзди. Так, люди, які у Zwift декілька разів прокатували у тренувальному режимі знаменитий підйом Alpe d`Huez, при наступному реальному виїзді знімали 1-2 хвилини з персонального рекорду. Все за рахунок кращого знання траси і розподілу сил. В програмі цей підйом називається ALPE DU ZWIFT.

ТОП 5

Аналітика Strava не дає абсолютних величин, а лише відносні та й те в категорії «Найбільше зростання за рік». Тобто показує не найбільшу кількість якоїсь одної моделі у користувачів, а те, які велосипеди увірвались в рейтинг і показали максимальний приріст за рік. І дуже прикро, що немає статистики по окремим країнам, було б цікаво дізнатись дані по Україні.

І що прикольно — жодного шосера у ТОПі, замість них два гравійника.

А по девайсам все ясно як божий день — тотальне домінування Garmin. Що не говоріть, а альтернативи їм нема (якщо абстрагуватись від вартості).

Бігові кросівки радують трьома позиціями Hoka One One і трьома Найкі.

5 місце — Trek Marlin

Простенький, проте сімпатішний найнер базового рівня.

4 місце — Orbea Terra

Приємний шосеподібний гравійник від іспанців. На таком катає Богдан Лозицький, організатор Карпатського Збору.

3 місце — Canyon Neuron

Ядерна пушка від німців. Трейлова колісниця, яка по гео, навісці та зовнішньому вигляді нормально навалює усім конкурентам. Цікаво, якщо Canyon офіційно почне слати байки до нас — наскільки сильно це вплине на ринок?

2 місце — Orbea Oiz

Несподівано на другому місці чисто XCM-підвіс. Я мабуть перечитав Пінкбайка, тож думав, що закордоном усі поголовно в трейл подались. Реально здивований позицією.

1 місце — Trek Checkpoint

Гравійник від американців. Наскільки я не переварюю його темно зелену версію, настільки ж у захваті від візуалки інших кольорових рішень. Тупо два різних вела. Ось цей брунатний на SRAM Force AXS просто булочка!

Ну що, слину витираємо і йдемо по інфографіці далі.

Ком’ютинг

Статистика показує, що загалом чоловіки катають b2w частише за жінок. Але не в Данії — там тотальний матріархат і офіційна перемога жінок на велодоріжках. Guds hjælp, Folkets kærlighed, Danmarks styrke!

Мультиспорт

Крутим трендом є те, що користувачі перестали зациклюватись на якійсь одній активності. А відсоток людей, які роблять щось одне постійно знижується. Велосипедисти підмішують біг, бігуни не цураються сайкла і обидві категорії як вжалені кинулись у зали на силові тренування та йогу. Ом мані падме хум!

HOLD THE DOOR, HODOR!

Big data чітко показує, що активного атлета не може спинити ніщо, ну хіба Новий рік та Полярна заметіль з ураганом (падіння активностей до 70%). Свята, сутінки та інша єрунда лишаються непоміченими справжнім самураєм.

Хто ж найшвидший і найвитриваліший

А наостанок, Strava показала, на яких велосипедах виходять найшвидші тренування та гонки, і на яких — найдовші заїзди.

Ракетами, зрозуміло, стали розділки та велосипеди для тріатлону, бо вони показують більшу середню швидкість на великих дистанціях.

5 — Specialized Shiv

4 — Trek Speed Concept

3 — Giant Trinity

2 — Cervelo P5

1 — Canyon Speedmax, велосипед Яна Фродено та Патріка Ланге

В сегменті «далекобійників» мене здивувало перше місце — Colnago C64 я бачив закордоном не так часто як Своркси і Догми. А воно он як вийшло 🙂

5 — Specialized Tarmac S-works

4 — Pinarello Dogma F10

3 — Trek Emonda SLR

2 — Bianchi Specialissima

1 — Colnago C64

 

Ось така цікава статистика. А ви як думаєте — які топи та показники були б для України? І які до яких з трендів і ви приклали руку? Пишіть на ФБ в коментарях 🙂

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: