Bike in City

Виставка Велобайк 2017

Традиційно в Києві навесні проводиться дві веловиставки: Велобайк у лютому та БайкЕкспо у березні. Рівень цікавості виставок відрізняється. Велобайк часто виглядає як репетиція повноцінної БайкЕкспо. Давайте розберемось у причинах та розкажемо, що саме столичні велосипедисти могли побачити 24 — 26 лютого.

Як театр починається з гардеробу, так і веловиставка, логічно, повинна починатись з велопарковки. Яка тупо відсутня. Панове організатори, це дно. Можливо ви орієнтуєте захід на тих, хто тільки хоче купити собі велосипед, але тоді, будь-ласка, зробіть ремарку: «Не для велосипедистів». Бо ось така картина при вході просто жалюгідна.

Думаю, що представники АВК, які були присутні на заході, вказали оргам на цей дуже суттєвий недолік (правда ж?).

Що перше кидається в очі при вході? Ну окрім оленя в спицях запаркованого BMX.

Це те, що стендів не так багато. Фактично, виставка зайняла менше половини павільйону Київ Експо Плази. Людей при цьому було достатньо, все ж таки середина дня суботи зіграла роль.

А друге — засилля недорогих МТБ…

Давайте пробіжимось по найбільшим стендам виставки, спробуємо зрозуміти велотенденції на 2017 рік та знайти щось справді цікаве.

Haibike & XLC

Стенди компанії Sport Top зустрічали гостей у самого порогу і були чи не найбільшими на виставці. Ще б пак! Крім того, що ST виступають генеральним спонсором Велобайку, у них ще в пулі брендів такі гучні імена як Haibike, Michelin, Hanseline, Slime, Magura та XLC. Достойний список офіційних представицтв.

Haibike вже декілька років має репутацію бренду, який робить дуже збалансовані по критерію ціна-якість електровелосипеди. Хардтейли та підвіси, оснащені найновішими системам електротяги, мають пристойну вагу та дуже приємний кілометраж автономного ходу. Враховуючи наш досвід тесту Xiaomi YunBike C1, ми з нетерпінням очікуємо можливості затестити ці німецькі витвори!

Стенд велозмазок, очисників та іншої корисної велохімії (Hanseline і Slime) вселяє впевненість, що знайденься усе необхідне. Зверніть увагу на чималі каністри, вдалий вибір для майстерень.

Після нашого матеріалу про дитячі велосипеди Pride, ми стали більше уваги звертати і на цю нішу. Як вам вибір ростовок?;) Можна кожного року брати чітко під розмір дитини. Було б кльово зі сторони компанії, при цьому, робити обмін старого велосипеду з доплатою. Такий собі Trade In чи навіть «велосипед за підпискою» — трендова річ зараз.

А як вам ось ці конячки від Royal Baby?

Дитячий велосипед з МАГНІЄВОЮ рамою, внутрішньою проводкою тросів (sic!) дисковими гальмами, промами усюди і з нормальним показником ваги. Ще й за пристойні гроші. Аж самому захотілось спробувати. Єдине але, знаючи те, як любить магній кородувати, лишається відкритим питання скільки ця рама проживе при не дуже охайному використанні.

BBB & Tern

Стенд магазину ВелоСтріт теж був одним з найнасиченіших — комплектуючі BBB (від ніпелів, камер і до розділочних аеро-шоломів), унікальні велосипеди Tern і такі поважні у кантрійній тусовці Focus’и (на них ганяють, наприклад, Андрій Навроцький, Віталій Зубченко та Антон Пустовіт).

Дуже нас зацікавили Tern — найтехнологічніші та напопулярніші складні велосипеди у світі (хочі фанати Strida можуть не погодитись). Стильні, легкі, зручні та при цьому монолітні у складеному стані. Дуже чекаємо їх на лонг-тест!

На жовтому навіть Київську сотку вальнули, з пристойним результатом!

Битий Обод

Мультибрендовий магазин з красивим і компактним стендом. Все грамотно організовано і показано найголовніше. А демонструвати є що.

Наприклад, Битий Обод представляє в Україні два топових брендів гріпс — славетні ESI Grips та титуловані ODI (якщо ім’я Аарона Гвіна вам щось каже;).

ESI Grips — це одні з найлегших силіконових гріпс ever! Чудово гасять вібрації, не прокручуються і виглядають дуже гоношно. А ODI мають класичну компоновку з lock-on кріпленням, стильно виглядають (чого вартує колаборація з TroyLeeDesign чи VANS!) Плануємо дослідити всі лінійки досконально.

Також на стенді був чудовий вибір високоякісної велокосметики та велохімії BikeWorkx: від повноцінних наборів для миття велосипеду (зі щітками та усім необхідним) і герметиків до 4 видів олив для ланцюга і літолових мастил для підшипників.

ICU: обладунки для очей

Цікавий стенд! Такому асортименту окулярів може позаздрити будь-який салон оптики. Тільки прикол у тому, що ICU — це невбиваємі захисні окуляри, які відповідають найсуворішим промисловим стандартам безпеки. А значить, що вони витримають і нормальний удар, не розлетяться маленькими гострими шматочками, будуть зручно сидіти на голові, не запотіватимуть і при цьому мають високу оптичну якість (ніяких викривлень, спотворень і помутнінь).

Спортивна лінійка широка. З цікавого для велосипедистів, є окуляри з фотохроматичними лінзами, поляризаційні, багато змінних лінз, цікаві механізми складання і навіть зимові модели з 2-шаровими термо склопакетами (не жартуємо).

Ну і ціна. Вона дуже конкурентноздатна! Одним словом, ми зацікавились. Необхідно провести детальне дослідження асортименту. А зараз, тримайте фото окулярів ICU, які витримали вистріл з дробовика (ага, справжнього, з металевими дробинами):

Strider

Чи багато ви знаєте про дитячі біговели? От хлопці зі Страйдера знають про них все. Найширший модельний ряд, який ми коли-небуть бачили. Від простеньких вело-іграшок до справжніх гоночних монстрів. Ергономіка, низька вага, промпідшипники — казка!

Що ще казати, у них в асортименті є навіть фірмові дитячі веломайки, рукавички і навіть взуття. Взуття для біговелів, Карл!

ProBicycleGroup

Відкрили для себе український бренд Cyclon і про нього є, що розказати. Команда з міста Харків, займаються проектуванням, дизайном і збіркою. Рами виготовлюються за їх кресленнями у Піднебесній.

Круто, що власник компанії у минулому велотренер, гонщик та людина повністю зі світу велоспорту. Він прекрасно розуміє, на що необхідно робити акцент, а що несуттєве.

Нашу увагу привернули шосейники від Cyclone. Модель FRC 72 (блакитна, фото зверху) має аеро-раму, внутрішню проводку, конусну рульову, карбовилку з карбоштоком, Tiagra і все це за 17 тисяч!

А за 19к, ви отримуєте 105-ту групу по колу, карбонову вилку і раму з внутрішньою проводкою тросів! Для тренувань чи у якості першого шосейника — дуже вдалий вибір. Але ми обов’язково ще випробуємо їх у ділі.

А в ніші кантрійних велосипедів теж є цікавинки. RTE — карбоновий (!!!) з колесами 27,5″, повітряною вилкою Manitou та синглом і 11-42 ззаду (обвіс Shimano XT). А просять за нього 35к, що прям демпінг:) Треба буде потестувати, як все це їде у бойових умовах.

Велоспрінт

Скільки відвідував веловиставки, стільки стенд Велоспрінта завжди один з найнасиченіших. І я прекрасно розумію чому. Велосипеди Ghost збалансовані по критерію ціна-якість, виглядають достойно, мають широку лінійку і забезпечуються прекрасним сервісом в Україні.

Окрім німецьких двоколісних, Велоспрінт є офіційним предстваником брендів Nalini (якісний італійський велоодяг) та Catlike (технологічні і дуже вентилюємі велошоломи, на стенді навіть був один у фірмових кольорах Movistar!).

Спорт Саміт

Пул представництва компанії вражає: Orbea, Lapierre, Thule, SiDi, Rock Machine! Бренди чудові, але у нас середньовідомі. Є куди рости та розширювати свій вплив на велоринок.

Лапьери та Орбеї — прекрасні європейські велобренди (Франція та Іспанія) з гарним асортиментом та своїми фірмовими фішками.

Веловзуття від SiDi специфічне — круте, якісне і технологічне, але не на кожну ногу, треба обов’язково прискіпливо приміряти.

Cmeilan

На стенді Cmeilan було представлено багато цікавої велоелектроніки. Мигалки з сенсорами, з дистанційним управлінням, вказівники поворотів, декілька цікавих моделей переднього світла та велокомп’ютери. Заморські диковинки, проте за нормальні ціни.

Різне, але цікаве

Взагалі трендом виставки був електротранспорт. Великий стенд поставили Цитрус. Люди охоче катались і прицінювались. Що логічно, були дуже смачні пропозиції. Наприклад повноціний електроскутер за 25 тисяч із запасом ходу в 100 км (щей виглядає пристойно).

Львівяни з ЄвроРовера привезли звірюку GRACE ONE: 500 кіловат, 50 км/год, запас ходу на 80 км, ближній та дальній режими фар, потужні гальма, вилка RockShox і чудернацький зовнішній вигляд.

Ми на ньому трохи покатались і отримали масу позитивних емоцій!

Також були представлені мілкосерійні E-Kross, на них, до речі, Патрульна поліція їздить.

А ось це взагалі ОГІНЬ! Трайк з двигуном, дуже чухалися руки на ньому поганяти, але не дали:(

А ще було дуже приємно після зимової сплячки зустріти багато знайомих! Адже виставки — це ще й хаб для спілкування однодумців:)

Що ж у залишку?

Протовжується незламна тенденція МТБ-культу, і це дуже засмучує. І питання тут не в дилерах і представниках компаній. Вони б з радістю завозили тільки шосе, фікси і красиві круїзери, але приходить типовий_покупець™ і каже: «Дай мені щось з м’яким сідлом, широкими шинами і щоб виглядало я трактор»… І все. Саме МТБ (не красиві кантрійні гоночні красені, не ендуро чи ДХ-підвіси, а саме Ме-Те-Бе) формує основний дохід велоритейлу… Давайте спільними зусиллями змінювати цю ситуацію, бо й надалі будемо спостерігати засилля важких, неїдучих «гірських велосипедів».

З одної сторони, саме на ВелоБайку завжди більше менш відомих виробників, в асортименті яких можна знайти недорогий, але достойний велосипед. З іншого боку (на відміну від БайкЕкспо) практично всі велосипеди стоять без педалей і взяти щось покататись досить проблемно.

Йти на Велобайк є сенс з таки міркувань:

  • ви робите бізнес (ділові контакти, нетворкінг, домовленості і т.д.)
  • ви споживач, але не дуже розбираєтесь в велоіндустрії (тоді вам буде цікаво, бо просунутим велоентузіастам дивитись особливо немає на що)
  • ви чітко знаєте, що йдете за знижкою чи чимось подібним

У цьому плані Велобайк відрізняється від більш розкрученої, медійної та розважальної БайкЕкспо (на якій є чим розважитись практично кожному відвідувачу). Тож чекаємо на 10-12 березня і зустрінемось там!

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: