Lezyne вже котрий рік продовжує розвивати свою лінійку світла, збільшуючи потужність та строк роботи своїх фар — нова модель Lezyne 1600XXL також не стала винятком. А ще — фари почали отримувати цікаву функцію — бездротове з’єднання між фарами, GPS пристроями Lezyne та додатком на смартфоні Ally v2, який дозволяє налаштовувати та комбінувати фари/задні габарити відповідно до власних потреб.
Переклад статті Джеймі Вільямса (Jamie Wiliams), road.cc
Lezyne Super Drive 1600XXL поєднує у собі дивовижну потужність, строк автономної роботи та можливість легко переставляти фару з одного велосипеда на інший. Це часто стає у пригоді, оскільки її яскравості з головою вистачає для їзди на високих швидкостях як по дорогах, так і поза ними, тому розлучатися з таким світлом просто хочеться. Функція Smart Connect дозволяє з’єднати цю фару з заднім габаритом Lezyne (він також повинен підтримувати цю технологію), та надасть можливість самостійно налаштувати необхідні комбінації режимів.
На тесті 2017 року, минула версія (Super Drive 1500XXL) також показала себе з кращої сторони. 1600XXL розвиває ідею попередньої моделі: вона отримала 100 люмен до максимальної потужності, стала н0 30 г легшою та має більший строк роботи від акумулятора.
Однак, у Lezyne мені не подобався дивний процес перемикання режимів. Я ніколи не вважав режим Overdrive Mode (де ви перемикаєтесь лише між світловими потоками режимами: “максимальним” та “мінімальним”) таким, що часто буде ставати у пригоді. Нова модель 1600XXL має такий самий принцип роботи, але на відміну від минулих версій, вона тепер оснащена функцією Smart Connect.
Smart Connect — технологія, що дозволяє з’єднати між собою передню фару та задній габарит Lezyne через додаток для смартфона. Процес досить простий — увімкніть світло та завантажте додаток LED Ally App. Після з’єднання, у вас буде можливість запрограмувати до чотирьох режимів, комбінуючи яскравість/блимання в залежності від ваших уподобань, та перемикати їх, використовуючи кнопку на фарі як звичайно.
З коробки, 1600XXL має сім наступних режимів:
- Blast: 1000 люмен/2.5 год.
- Enduro: 600 люмен/3.75 год.
- Economy: 250 люмен/10 год.
- Femto: 15 люмен/148 год.
- Flash: 150 люмен/33 год.
- Pulse: 150 люмен/38 год.
- Overdrive: 1600 люмен/1.75 год.
Після кількох поїздок, я вирішив зменшити кількість режимів, і залишив лише Blast, Enduro, Pulse та Overdrive. Для поїздок у цілковитій темряві я зазвичай використовую режими на 800 люмен — цього вистачає майже для будь-якої швидкості (екстремальні спуски не потрапляють у цей список). Тож для себе я визначив, що режим Enduro на 600 люмен використовується майже 90% усього часу, а більші темніші та швидші маршрути потребують яскравішого світла — 1000 люмен, Blast.
Насправді для шосе та їзди по дорогах, режиму на 1600 люмен — трохи забагато, і я користувався ним лише кілька разів за останній місяць. Однак, наявність такого режиму під час стрімких та швидких спусків — більш ніж вітається.
Протягом тестового періоду, я відмітив, що заявлений та реальний строк роботи батареї повністю відповідають один одному. Я легко міг виїхати у соло поїздку в цілковитій темряві на три годин та навіть не замислюватися про те, у якому режимі зараз працює моя фара.
Ще один незначний аспект, яким я трохи розчарований — це порт micro-USB. Хоч це і найпоширеніший тип підключення на цей момент, але деякі моделі інших виробників вже мають більш потужні USB-C роз’єми що дозволяють зменшити час зарядки.
Втім, все не так погано — фара підтримує джерела живлення потужністю 2А. З таким блоком живлення, 1600XXL знадобиться 4,5 години для зарядки з нуля, при цьому кнопка буде блимати синім кольором. Якщо у вас блок живлення на 1А або USB 3.0 порт, тоді цей час збільшиться вдвічі — до 9 годин, а кнопка блиматиме зеленим діодом. Не знаю, скільки часу піде на заряд від старого стандарту USB 2.0 — в мене не вистачило духу дочекатися до кінця. Простіше сказати, що на це піде вічність.
Строки роботи фари від однієї зарядки у різних режимах:
Якість збірки
Як і вся інша продукція Lezyne, загальна якість та зовнішній вигляд цієї фари знаходяться на дуже високому рівні. Корпус, фрезерований з алюмінію, має приємний зовнішній вигляд, чудово відводить та розсіює тепло, оскільки я ніколи не помічав зменшення потужності світлового потоку, що перешкоджає перегріву. Щодо захисту від вологи, то фара відповідає рейтингу IPX7 — це означає, що вода не стане перешкодою під час роботи: мій екземпляр легко витримав кілька справжніх злив.
Кнопка на верхній частині корпусу має випуклий профіль, що дозволяє легко натискати її у перчатках або занімілими від холоду пальцями. Також, вона відіграє роль індикатора заряду: зелений 100%, жовтий — менше ніж 50%, червоний — менше ніж 10% та миготливий червоний — менше ніж 5%.
Три потужні світлодіоди, які Lezyne називає Tri-Focus optics, створюють “ідеальну світлову пляму, що підходить для високих швидкостей”. Я відчував себе досить комфортно на дорогах, і не сліпив зустрічних водіїв — завдяки формі корпусу, що відсікає невеличку частину світлового потоку від верхнього діоду. З боків, біля лінзи, фара має спеціальні вирізи, які забезпечують широкий кут охоплення — і ви чудово бачите узбіччя.
Кріплення
У порівнянні з багатьма іншими фарами, гумове кріплення тут дуже функціональне та просте — фара надійно тримається на своєму місці навіть на найскладнішому бездоріжжі. Якщо ви захочете розмістити фару на аеродинамічному кермі, ви просто знімаєте додаткову гумову накладку і чіпляєте її так, як вам зручно.
В асортименті Lezyne також доступні різні типи кріплень: наприклад фару можна причепити до кріплення GoPro завдяки спеціальному адаптеру, що продається окремо.
Вердикт
Загалом, модель 1600XXL — надзвичайно конкурентна у своєму сегменті, має високу якість збірки та проста у користуванні. А новий функціонал Smart Connect прибирає незручності, що раніше виникали при виборі режимів. Через додаток, Lezyne може легко оновлювати програмне забезпечення — компанія вже заявила про підтримку автоматичного режиму “день/ніч”. Якщо ваш бюджет дозволяє і ви часто та довго їздите у цілковитій темряві, тоді вам однозначно слід звернути увагу на даний екземпляр.
Комменты Facebook
Disqus (0)