Bike in City

ГодніГонщики: Андрій Навроцький

Перше питання — воно саме головне! Скільки рам та втулок за своє життя ти зламав? І нагадай нам, яка у тебе бойова вага та зріст?

Зріст 196 см. 91-92 кг — бойова вага. У WinterCup вага до 97 🙂 А по велосипедах, давайте рахувати разом!

  • Бергамот сталліон Він був у, сцуко, ДВАДЦЯТІЙ ростовці (продавцям «200 по зустрічній» горіти в пеклі за таке). Відламаний кусок підсиділа, зігнута вилка (рст).
  • GF Wahoo Відламаний хвіст підсиділа.
  • Трек 8500 Досі про нього згадую — ВИЖИВ! проданий.
  • Келліс карбоновий За місяць тріснув хвіст підсиділа, замінений по гарантії. Катав на оновленому сезон чи півтора.
  • Focus FSL Проба підвіса. нафіга я його взагалі купляв? Ущєрбні нижні пера. Ламаються від вкручування. Замінили по гарантії (за 20 годин!), гарантійні були знову зламані, заклеєні Гарбаруками. Хоч по прямій їхав гарно. Вгору завалювалась геометрія. І взагалі модель продавалась всього сезон — знята фокусом як невдала. Потім байк був спижжений. Повернувся. Зараз відданий другу, з надією що коли небудь за нього ще й гроші віддадуть.
  • Focus Raven Знову хардтейл. 29″. Щастя, мімімі і збс. Після двох сезонів розбилась посадка прома каретки, сам заклеїв — за сезон не розвалилось. Міф про «карбон = рокет сайнс» — повний развод.
  • наступний — щось хочеться знову підвіс.

По втулкам теж гарний список є:

  • Шимано Полігон (точно не пам’ятаю назву) пом’яті конуси, полірувалісь вижили, продані.
  • Формули — от як навчився більш менш їздити, так і почали сипатись. Штуки 2-3. У всіх розвалювалась посадка собачок.
  • Санрейс — те саме, розвалилась посадка собачок, за пару місяців всього.
  • Шимано ХТ 785 — барабани тріскались. Зламано 2 барабана за 1,5 сезона.
  • Далі був дзвінок від Trailmech.

Просто цвинтар домашніх тварин якийсь!
Хм, сам заклеїв каретку? Як так сталось? І це, схоже, єдиний ремонт, який прижився.

Розбилась посадка прома, а через місяць на Кіпр. Гарбаруки більше ремонтом не займаються. Подзвонив у Франик — без проблем, за 100500 дєнєх. Місцевий майстер — Вадим Шкарпеткин. Чесно сказав, що не може дати гарантії на те, що витримає «соосность» і параллельність промів. Вмовив його продати трохи карбону, смоли і матеріалів.

Дома клеїв чи у під’їзді?

Гравером вирізав зайве. «Баллон пантенола + пару шарів паперу + штангель» забезпечили «соосность» і параллельність. І за пару вечорів заклеїв.
У під’їзді, звичайно, бо затверджувач трохи токсичний. На Кіпрі було трохи тривожно, але вижило!))) Проми у каретці витримали сезон — значить виставив каретку правильно.

Гонки то норм, але як щодо цивільного життя? Ти ж спеціаліст у сфері IT, як почав писати на мові PHP (personal home page)?

Та давно. Ще студентом грався HTML і швидко стало зрозуміло, що статичність то відстій. Почав читати про пхп, написав пару сайтиків, і потім нащось пішов у рітейл. Баригування набридло за пару років (ващщє не моє) — почав знову прокачувати пхп і ко.

Як гадаєш, чому у велотусовці така значна кількість айтішників?

Бабла дофіга 🙂 Хоча це не зовсім так.

Так йшли б у казино і борделі? 🙂

Люди, які люблять подорожувати і лазити горами, не підуть на завод чи у бордель. Бо потрібна робота, яка не жорстко прив’язує до місця, де можна без великих втрат забити на все і спетляти на тиждень у гори. Робота, яка може оплатити це все. До того ж, тіло протестує проти сидячої роботи і шукає пригод на свою дупу.
А ще, катаючи гарно думається — найкращий код придумується під час тренувань. У фоні, поки тіло страждає.

Повертаючись до теми гонок. Скільки саме гоночних велосипедів ти змінив? Можеш про кожен трішки розповісти: 26″ проти 29″, хардтейл проти підвісу? Вибірка у тебе прекрасна, можна формулювати фахову думку.

Усі, починаючи з ГФ Ваху, пройшли через гонки. Доречі, про байки — забув про шоссер Focus Cayo. Його я також ще не зламав 🙂

Коли до тебе прийшо усвідомлення, що 29″ не розвод маркетологів? Довго пручався новому стандарту?

Так, довго. Дебіл 🙂
Коли після якоїсь гонки у Голосіїві взяв найнер Хлопова, то я просто о***л! Там, де я страждав на 26″ — цей просто летить. Дуже скоро я замовив собі найнер і перші виїзди на ньому офігівав від додаткового зчеплення та інакшого проходження поворотів. Типу: «Грязючка на торчику — тут я стану! Опа! Не став«. Даунхіл на Опришках: «Тут зараз колесо застрягне і вийду з кабіни! Врум! І несподівано — байк пролетів«.
При цьому підвіс не дав очікуваної радості, тому з задоволенням перейшов назад на хт (хардтейл). По прямій і корінцям підвіс їхав офігенно. Але на торчах геометрія завалювалась і це дратувало. Ще на Трофі було — гребу у якийсь брудний торч з камінням, страждаю і ледве вистачає щоб колесо не прокручувалось. А кругом типи на найнерах собі, врум-врум, крутять вгору. Тому лише 29» і лише ХТ.

А як ти взагалі потрапив у світ гонок? Розкажи про свою першу гонку та про те, що саме тебе зацікавило на початку і чи змінились інтереси у подальшому?

На ВК — ДСА 2007.

Мені подобалось швидко їздити. Довгі нудотні покатушки не заходили. Гонки давали саме те, що хотілось — їхати на максимумі. Гоночні траси цікаві: всілякі технічні елементи, перешкоди і сінглтрекиі. Це все швидко змінюється та досі не набридло, навіть навпаки. А ще боротьба з суперниками. На початку приїзжав далеко від лідерів, але з кожним роком все вище. Були перші поїздки на змагання у інші міста, травневі проводив у Алушті.
Пріорітети зараз все ті ж самі — їхати на максимумі. Завжди в сезоні маю суперників «маяків», яких хочеться об’їхати. Це може бути і топ, а може бути і серединка пелотону. Ну і у кантрі чим ти сильніший і технічніший — тим бльше задоволення.

А як тобі ідея суміщення гонок з «матрасами»? Типу вальнули гонку, а потім дозвілля та смаколики? Поїхати на озеро покупатись голяка, трохи алкоголю, кіно подивитись, розбити табір в лісі на добу з ночівлею?

Я за те, і за те. Але окремо.

Чому?

Гонка — значить гонка.

Але на її якість матрас впливати не буде, скоріше він виступає продовженням банкету.

Їдемо з палатками, матрасом, блекджеком і шльондрами — значить з палатками. Після нормальної гонки хочеться тільки одного — пива і телепорт у ліжечко.

Твоє мікрорулілово з матрасом було дуже дуже ок 🙂

На рулілові не було упорки і все одно, якщо ганятись — то не попити глінтвейну і не погризти сосиски.

Це питання чи ствердження?

Ствердження. Якщо на гонці не упоровся у кізяк, то нафіга така гонка? 🙂
Є момент — сім’я краще, ніж туса. Після гонки я ліпше погуляю з сином, ніж залишуся тусити. Тим більше, що більшу частину тусні протуплю.

А якщо брати сім’ю з собою? Тобто глобально: окремо гонка, поруч фанзони, фанфари, розваги для сім’ї і потім загальний матрас.

Якщо брати дружину і дітей, то поки в мене гонка — вона бігає за малими, щоб вони нікуди не влізли. Радості від такого взагалі нема і за*обує страшно 🙂

Хіба що окрема дитяча зона, куди можна віддати дитину і не хвилюватись.

А давай про забобони поговоримо. Ми точно знаємо, що у тебе мінімум одна прикмета є. Хто перший ввів її у обіг? Часто спрацьовувало? Чи були жертви?

Є двійко забобон. Перше: якщо на мене гнівається дружина — краще на гонку чи тренування не їхати. Працює безвідмовно. 100% зі 100%, що або щось відламається або прокол — підтверджено емпірично.

Але ж це просто супер для тестування зазізяччя! Дружині за таке ще не доплачують?

Ламається не те, що тестується 🙂
Друга прикмета: якщо вітають з перемогою перед гонкою, на якій в мене фактично нема шансів НЕ заїхати на подіум, то 99% що буде «перемога». Гарантовано не доїзджаю до фінішу.

Жертв нема. Поки що.

А звідки пішла ця прикмета?

Перший випадок був на якійсь дворовій гоночці у Боряці. Там з суперників був тільки Хлопов (тоді ще хом’як). Я пробився за 300м до фінішу. Замість перемоги — десь у дупі…

Мда… А як ти став тестрайдером команди Trailmech? Скільки ти сумарно пройшов пішки, тестуючи ці втулки?

Вони мені зателефонували, і запропонували тестувати їх втулки. Пройшов десь до 1 км. З Кирилівського Гаю до таксі. І ще раз мене на буксирі привезли з Дубків 🙂

Дуже цікавим є момент переходу на осмислені тренування. Що пробував, які стадії проходив, чи є якісь дуже дивні методи, які неочікувано працювали?

Нікіта Маруняк подарував книжку Джо Фріла «Білія велосипедиста». Періодизація працює. Дивні методи — не пам’ятаю таких. Ти або є*ашиш. Або їздиш по дупам. Головне — відновлення. Пару раз ловив перетренування. Тепер біль-менш знаю, як організм реагує і скільки часу треба відпочивати. Більше 3-х якісних тренувань на тиждень я не можу. А краще 2.

Багато годин на рік тренуешся?

Не слідкував, треба глянути статистику.

666 годин є? чи може 404? 😉

Десь на 1/3 менше 666. Приблизно 350. Зараз статистика глючить і показує щось незрозуміле.

Хм. Якось малувато, як для таких гоночних результатів.

Я намагаюсь не накатувати «мусорні км» і об’ємів в мене майже нема.

«Мусорні»? Хто такий термін ввів у обіг? Перший раз чую — це токсичні тренування по звалищам?

Десь у буржуїв прочитав. Не катаю безцільно, по типу покатушок на цілий день у 1-й пульсовій зоні. Кожний виїзд — з конкретною ціллю: або інтервали якісь, або кантрі, або об’єм на «квадратному оці».
Б2в використовуєтсья як закатка. Дуже мало тренувань довших за 2 години, більше 3х годин — кілька за сезон.

Ось статистика:

2015

  • Distance 8,620.6 km
  • Time 397h 58m
  • Elev Gain 86,072 m
  • Rides 264

2016

  • Distance 8,381.5 km
  • Time 376h 43m
  • Elev Gain 89,260 m
  • Rides 295

Без проблем ділишся досвідом, чи є якісь секрети, які «ніколи і нікому»?

На запитання відповідаю. Інколи пишуть у лс. Ще краще — рекомендую, де можна почитати, ну і всі мої тренування є на Страві, абсолютно всі. Я нічого не приховую.

Ну і досить банальне питання: розкажи про свій режим роботи, як виходить суміщати тренування, гонки з сім’єю та котом?

Так собі виходить 🙂

І все ж таки — коли виїзжаєш, як виходиш з ситуації?

У будні — вранці до роботи, виїзд о 6-й або раніше. Інколи треба повернутись і завести малого у садочок. б2в добряче додає часу на тренування, можна або довше поспати, або більше накатати, або після роботи десь упоротисьу вихідні. Якщо син у бабусі, то проблем нема, а от якщо вдома— то як домовлюсь з дружиною, або коли в них денний сон. Наразі так.

Що більше за все бісить у ранкових виїздах? Холод, темрява, те, що не прокинувся ще? Тебе ж повинно щось бісити!

Бісить те, що часто нема змоги заснути раніше. Я вже звик прокидатись вранці і після 15 хв розминки вже можу повноцінно тренуватись. Коли починав — десь години-пів треба було на розкачку.

Будильик бісить, так.

Пробував пити каву перед виїздом? Чи шкідливо?

Каву взагалі не п’ю. Як правило взагалі нічого не їм і не п’ю, на 1,5-2 години вистачає.

«Наше почтеніє!» ©

Якщо довше, або запланував собі якусь адову упорку, то закидуюсь гейнером. А про почтение — зате чаю п’ю дофіга 🙂

Спробуєш вгадати останнє питання?

Знаючи вас, то якийсь трешняк?

Тепленько! Питання про кота — як він впливав на тренувальний процес і чому він «патлата тварюка»?

«Патлата тварюка» полюбляє лежати посеред проходу. Кіт — перс, важить кілограм 8, розміри відповідні. У 2014 зимою наступив на нього і, намагаючись не роздавити, невдало став та зламав палець на нозі. Нажаль не коту. Тепер він дресирований, коли йду, звалює вчасно. Всього треба було зафутболити кілька разів. Ще «патлата тварюка» шкрябається у своєму лотку-туалеті. Шкрябається так завзято, ніби хоче прокопати вихід до сусідів під нами. Недавно замінили лоток бо продер у ньому дно. І любить він так подертися десь о 3-4 ранку. Дресирую потроху.

То він тебе готує до ранніх підйомів! Соррі, ще одне питання, особисто для нас. Яке враження враження від Годних Гонок на сьогодні? Щось подобається, все не подобається? Щоб хотів побачити далі?

Все кльово! І цікаво на скільки вас вистачить. Хочу гонки у суботу! Бо гонки у неділю — це у сб ні покататись, ні потренуватись.

А так — за що ГГ критикувати? Поки все збс: гоночки, фоточки, звітики сайтик 🙂

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: