Тест-кейс Trailmech VS WinterCup
Що буде якщо зняти з втулок ТМ всі пильники і катати зимою?
Вхідні дані
Задня втулка ТМ.
Корпус версії початку 2015.
Барабан XD версії 2016.
З втулки зняті всі пильники. Я ще з кінця весни 2015, катаю без ущільнень на осі, щоб промам життя медом не здавалось)
Корпус і барабан різних версій, завдяки чому між ними є широка щілина. Говна мають прямий доступ до Вортекса. На фото праворуч — це грязюка прилипла до мастила, що вилітало зсередини втулки.
Так їхав ХСМ Стежками Опришків. Після яких замінив мастило. І з тих пір туди не заглядав.
І не буду заглядати, аж до весни.
Ви звичайно можете не вірити — бла бла бла прорайдер, він про ТМ погано не напише.
Ггг напишу, якщо буде що)
Вже пару етапів WinterCup позаду, попереду зимові тренування і змагання.
Очікую що у Вортекс наб’ється купа грязюки.
Сподіваюсь, що він не заклинить.
А може й заклинить.
Рухома частина Вортекса, пружинка і корпус — юзаються з початку сезону 2015. (7К+ км / 68К+ м на 2016.11.28 )
Нерухома, на барабані — юзається з кінця літа 2016. (1к+ км)
Про успіхи (або провали) зимового вандалізму над ТМ буду дописувати тут.
Таймлайн
Кінець літа 2016 — початок експерименту.
Встановлений барабан XD. Проїхав ХСМ Стежками Опришків. Замінив мастило
Кінець осені 2016 — проблем у роботі поки що нема. 7 осінніх гонок, дві з яких — етапи WC. У серйозні говна заліз ніби тільки раз — на промо WC2.
to be continued …
Автор материала: Навроцький Андрій ака Бант
Комменты Facebook
Disqus (0)