Bike in City

American Eagle Flow з Піднебесної

Автор Євген Педченко


З того часу як я зібрав свій перший підвіс, мене переслідувало одне і теж саме бажання – мати універсальний велосипед для вкручування і фанової їзди по трейлам. Змінивши декілька різних рам, вже з’ясував для себе що це має бути найнер з ходами 120-130мм. Саме стільки ходу підвіски є золотою серединою, між здатністю більш-менш передати потужність на заднє колесо і відпрацювати нерівності трейлу. Що до довжини переднього трикутника, виявив що річ має становити 455-470мм.

Розвиток геометрії велосипеду не стоять на місці, і ось Intense представив в минулому році нову модель в лінійці кросс-кантрі, Intense Sniper.

Випускається в 2х різних геометріях XC і Trail. Основна різниця полягала в геометрії і ходу підвіски: 100мм і кут рульового стакану 67,5 град! в XC проти 120мм і куту рульового стакану 66,5 град!!! Що в цьому здавалось кантрійно-трейлову велосипеді було незвичне так це довжелезний річ в 468мм (розмір-Л). Поява цієї моделі порвала всі шаблони по яким будувались до цього кантрійні байки. Геометрія стала агресивно-ендурною. Появу такої геометрії спонукали нові кантрійні траси на світових чемпіонатах, де вже почали з’являтись «секції» з ендурних дисциплін.

Дивлячись на SniperTrail я зрозумів що це саме те що я так довго хотів. Вже можна не вигадувати щось з існуючих рам, припинити ліпити лютий колхоз намагаючись досясягти бажаного. Залишилось назбирати потрібну суму і купити, всього навсього…

Конкуренція в світі велоіндустрії досить велика, тому через невеликий проміжок часу почали з’являтись схожі геометрії у інших виробників.

Scott випустив Spark

з 120мм ходами підвіски і  RC-з кантрійною підвіскою в 100мм. Кут рульового стакану 67,2 і 68,5 град  \ річ 456 і 460мм. Що особливо подобається так це що Scott ставить виносне блокування підвіски 3х позиційною манеткою, що дуже зручно, особливо в горах.

Потестувавши АМ сетап на своєму підвісі, з 3х позиційною манеткою керування підвіскою, в байк парку Захар-Беркута, зрозумів що без такої опції велосипед не розкриє свій повний потенціал при їзді в верх. В торчі їдеш на заблокованій як на хардтейлі, середнє положення пропедал – дозволяє вкручувати на рівних ділянках і майже повністю прибирає розгойдування байку, відкрито – їдете вниз на повних парах.

Specialized випускає «агресивну» версію EpicEVO зі 120мм ходом підвіски.

От тільки із агресивного тільки назва EVO. Річ так і залишився ультра коротким в 446мм, а кут рульового 68,5 град. Чому не  зробили відразу як всі? Можливо наступна генерація дожене тренд, і маркетологи закричать що «нова агресивна ГЕО, тепер велосипед краще рулиться котиться і тд і тп.».

Trek Top Fuel 2020

Трек пропонує 2 геометрії з ходом підвіски в 115мм, High and Lowякі мають незначні відмінності в розмірах 68 і 67,5 град. Кут рульової, 475 і 470мм річ. Але на відміну від вище приведених у трека ще стара підвіска, у інших ZeroPivot.

Чому я розглянув саме цих виробників, бо це єдині з тих що можна купити на території України офіційно. Дивлячись на ціни в офф представників стає трохи не по собі, від цін на ОЛХ взагалі офігіваєш від бариг, бо ціни тіж самі (на 15-20% нижчі часом) а вели по факту без документів, гарнтії на раму ти не отримаєш.

І тут Ми йдемо дивитись що пропонують в піднебесній. Китайці народ завзятий, і не відстають по пропозиціям. В якості китай-карбону вже можна не сумніватись, протестовано десяткики рам і карбоодів, сотніні рулів і підсиділів. Тим паче що гарантійні умови вони виконують.

Кандидат перший. ГЕО по канонах кут рульового 66,9 град!!! (наче аж занадто) річ 453 і 470мм (от ХЛ мені була б норм). Всі модні рішення, із основних: кріплення аморту Trunnion, підвіска Zeropivot. АЛЕ, О ЦЕЙ СТРАШНИЙ РУЛЬОВИЙ СТАКАН, от нащо робити передню частину чесно кажучи потворною.

Кандидат другий. Модні тенденції всі є, річ 470мм, кут рульового стакану 68,5 і 68 град в залежності від вилки 100 чи 120мм ходу. Обидва кандидати схожі на Scott Spark, але тільки на перший погляд.

Кандидат третій. Гарна рама, таку зараз мають декілька людей в Україні, втому числі і Ваня Швидко. ГЕО збс і взагалі просто гарна, всі думають що це Specialized Epic, добре це чи погано навіть не знаю)). Алі відставити, бо хочеться трейловий варіант, 100мм ходу замало. Прийняте рішення брати Trifox, так як виглядає гарно, і все ж 115мм ходу.

І все ж таки чому вона American Eagle Flow?

В час скидок вирішую замовляти раму. Раптом бачу інформацію що American Eagle дуже скоро представить свій підвіс. Публікація на пінк байку 11 липня 2018 року.

Далі знаходжу статтю від 16 січня 2019 року на БайкРуморі де вже є змога нормально роздивитись раму прототипу. Дивним чином все співпадає між Алі рамою і представленим прототипом.

Тепер про саму раму.

Лінки ковані алюмінієві.

Болти під кріплення аморту сталеві, важать багато. Проставки Алю лайтові.

Вісі підвіски Алю, лайток.

В підвісці всього 6 підшипників, і не маленьких розмірів. В верхньому лінку підшипник 6800 і 6902, в нижньому 6902. Підшипнкики в нижньому шарнірі впресовані в алю трубку, а не напряму в карбон. Між підпшипниками нижнього шарніру немає розпорки, треба виготовляти її додатково (до речі цієї проставки часто немає і в рамах іменитих брендів).

Підшипники гарно змащено. В нижньому шарнірі підшипник безсепараторний.

Якщо уважно роздивитись фото на БайкРуморі то видно що на тестах прототипу стоїть не метричний аморт з кріпленням трунніон, а старого дюймового типу ДТ свісс. В поставці з рамою болти під аморт ідуть як раз з проставками під аморт ДТ свісс старого зразка. В верхній частині розміри як раз під стандартні проставки ДТ свісс (які в мене вдома завалялись).

От ці проставки які йдуть в комплекті до рами як раз мають діаметр під специфічне вухо аморта Дт свісс, такий як на на рамі що тестується Амерікан Ігл.

Вага голої рами в зборі (без амортизатора і вісі) становить 1,9кг рівно!

Зв’вилась нова стаття від 06.06.2019 про прототип, і є його повна назва American Eagle Flow 100mm carbon XC mountain bike. Розкрито всі технічні характеристики, і ціна на раму 3200 ЄВРО. В коментарі відразу ж прийшло багато людей з посиланням на Аліекспресс ))

Задача зібрати трейлово-кантрійний байк, з манеткою блокування підвіски. Для цього знадобилось попітніти щоб знайти аморт Trunnion165*45 під виносне блокування. В нас звісно нічого немає, йдемо на Ебей. Захантив Rockshox Deluxe Trunnion RLR. Вилку також беру на Ебей. Демфер в вилку під виносне блокування доводиться купувати у нас у офіціалів. Болти для кріплення аморту замовляти треба в токарів, так як в вільному продажу я їх чомусь не знайшов.

Компліт який був зібраний на цій рамі.

Рама 19″ ростовка 115мм ходу. Вилка Rockshox Reba RLR boost 120mm.

Амортизатор Rockshox Deluxe Trunnion RLR.
Підсидільний штир дроппер KS i30 150mm.
Трансмісія Sram GX Eagle12 шв (Sunraceкасета).
Шатуни Shimano XTз зіркою 32т.

Гальма Sram X0.

Руль 800 мм ширина 40 мм винос цільнокарбоновий – з того ж самого магазину Trifox. Рульова колонка FSA Carbon. Гріпси Specialized.

Ротора Quaxar Iris180/160.

Вілсет (light) обода карбон Speedsafe (325г обод, внутрішня ширина 25мм), спиці Pillar 1415 + SapimCX-Ray. Втулки також з алі Powerway. Безкамерні ніпеля також з алі. Покришки бескамерка Michelin Griprand Racer.

Вага готового компліту = 11,8кг – з педалями. Так знаю, до лайта ще далекувато. З часом зміню шатуни на карбонові, а касету на легшу, дропер на реверб. Запланована вага 11,3кг. В результаті зібраний велосипед про який я так давно мріяв.

Що до ціни цього компліту. Деякі запчастини в мене вже були, але якщо перерахувати їх по ціні нових то вартість цієї зборки виходить в 2-чі! Менша за аналогічну РРЦ байків (поділіть ціну Sniper-aна 2) приведених вище (а у Скотт Спарк ще і задній трикутник Алюміній).

Обкатував його на змаганнях в Кітаєво.

Траса складалась з підйомів, як коротких і затяжних, так і стрімких спусків. Один із спусків був по старій ДХ траєкторії. Також 2 «вертольоти». Катаючи вже 3 роки любительське кантрі, і змінивши декілька велосипедів за цей час, вже об’їздив всі локальні траси на різних велосипедах.

Карбоновий підвіс їхав в верх, звісно не так як хардтейл на рігідці в 9кг, легко. Запорукою цього було повністю заблокована підвіска і легкі карбонові колеса. Та я був вражений наскільки стрімко на ньому можна їхати в низ. Довга база, гострий кут рульового стакану, широкий руль з коротким виносом і плюшова підвіска дозволяють їхати в низ з повною впевненістю, тебе не витрушує на нерівностях, велосипед наче прилипає до трейлу. Сильно відчувається різниця в курсовій стабільності, був в мене Cube Sting 29”на 140 ходу, з кутом на морді 68 град і річ в 430мм (ростовка ХЛ доречі), поводив він себе на спусках гірше, а в гору так зовсім не їхав.

Чи можу я радити вам купувати таку раму (чи в принципі будь що в піднебесній) звісно що НІ. Чому НІ ? Бо «благими намірами вимощена дорога в пекло», а одне з імен диявола – консультант ))

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: