Темпова гонка є найновішою складовою омніуму. Її було введено лише цього року на заміну всім індивідуальним часовим заїздам (1 км з місця та індивідуальне переслідування). Основною причиною, як пояснювали в UCI, є збільшення видовищності змагань.
Принцип темпової гонки дуже сходий на гонку за очками. Тобто головним завданням набрати більше очків на проміжних фінішах ніж суперники. Різниця в тому, що очки нараховуються на кожному колі, і лише першим двом гонщикам, які перетнули фініш. Перший на фініші отримує 2 очки, а другий — 1 очко. Якщо гонщик обігнав пелотон на коло, йому нараховується 10 очок, але втрачається лідерська позиція. Старт відбувається з ходу, після нейтрального кола як у всіх групових заїздах. Переможець той, хто на дистанції 7,5 км, сумарно набрав найбільше очок.
Оскільки все ще мало досвіду з проведення темпових гонок, важко говорити про тактику у даній ситуації. Однак гонку можна порівняти або з розпасами у грі в преферанс, або із серією пенальті — кому що ближче. Це таке собі перемішування позицій, і можливість невдахам добрати важливі очки, щоб просунутися у загальному заліку омніуму.
Гонка обіцяє бути вкрай інтенсивною, оскільки фінішні спринти відбуватимуться на кожному колі. Гонщик розуміє, що йому не потрібно вигравати кожен з них, тому важливо правильно розподілити сили, але й не відстати. Тут також треба постійно пам’ятати, скільки потрібно набрати очок — не забагато, щоб не вкататися передчасно. Водночас, очок має бути достатньо, щоб забезпечити позицію у загальному заліку перед останньою гонкою.
Автор — Андрій Шуляр
Комменты Facebook
Disqus (0)