Bike in City

Сезон 2018: новинки від Giant

Нам випала нагода відвідати декілька закритих презентацій провідних українських велодилерів, на яких представлялись новинки 2018 року та окреслювались тенденції і правила, за якими буде жити велосипедний ринок України у наступному році. Не поділитись з нашими читачами цією інформацією було б злочином. Тому ми починаємо невеликий цикл статей-дайджестів про цікаві на наш погляд велосипеди, комплектуючі та аксесуари 2018 року. І перша стаття присвячена одному з найбільших виробників велосипедів у світі — компанії Giant.

Почати розповідь про споживацькі продукти компанії варто зі спортивних досягнень. На велосипедах Giant цього року у професійному спорті виграли казна-скільки престижних стартів. Але найгучнішою стала, звичайно ж, рожева майка Тома Дюмулена на Giro d`Italia. У зв’язку з цією пам’ятною подією навіть випустили лімітовану партію рожевих рам TCR. Наживо виглядає фантастично.

Але шанс у просто смертного придбати таку раму мізерний, це справжній ексклюзив. Проте спробувати можна, ціна рами близько $2800. Сам же all-rounder від Giant не зазнав змін на 2018 рік, проте наївно очікувати частих радикальних покращень у топовому сегменті. Зазвичай нормальний процес R&D, виробництва і запуску моделі займає 3-4 роки (іноді більше). Тож чекаємо оновлений TCR ближче до 2019 року.


Хочете знати у чому різниця між аеровелосипедом, розділкою та що таке all-rounder — читайте нашу тлумачну статтю


Така сама ситуація з Trinity, ТТ-велосипедом тайванців. «Трійця» цього року стала прямо зірковим болідом, часто завозячи на подіум індивідуальних гонщиків та цілі команди. Проте ця модель вже не новинка, її ми спостерігаємо декілька років.

А от на що була направлена робота відділу розробки, так це оновлений Propel. При розробці даної генерації, інженери дещо переглянули концепцію аеровелосипеда. Зазвичай профіль труб формується таким чином, щоб максимально знизити супротив зустрічному вітру, але в реальному житті вітер зазвичай дме під кутом до велосипеду, створюючи додаткові зони турбулентності. Тому було вирішено змінити профіль, дещо втративши у лобовій проекції, проте значно покращивши показники бокової аеродинаміки.

У профіль новий Propel 2018 року став дуже упізнаваним, завдяки появі більш прямих ліній у силуеті та гострого виноса керма з круглою кришко а-ля Trinity. Виглядає стильно та сучасно (мені сама рама дещо нагадала Dogma F10, особливо рульовим стаканом).

І зверніть увагу! Тепер і аерошосе йдуть з 12-мм вісями. Слава інженерам!

І щоб добити усіх старовірів від шосе, Giant зробив новий Пропелер disc-only! Лише топова гідравліка.

Більшість комплітів йдуть з електронними системами перемикання від Shimano, рама цілковито заточена під це. Інтеграція максимальна, наприклад порт зарядки вставлений замість правої заглушки керма. До того ж, всі моделі з заводу йдуть вже з безкамерними колесами, покришками, ніпелями, стрічкою і банкою герметика — залив і поїхав.

Чекаємо весни та можливості випробувати його на практиці, апарат вийшов абсолютно топовим. При цьому ціни в Україні стартують від $3800, напрочуд конкурентноздатно.

З недорогого сегменту були представлені Giant Contend на алю-рамах, які стартують по цінах від $1000. Особливо привертає увагу модель Contend Sl Disc на 105 шимані, з фірмовою дисковою гідравлікою Giant Conduct та повністю готовими до використання безкамерними колесами (~$1800).

Доречі про Giant Conduct. Ця гальмівна система доступна для роздрібної купівлі і надає змогу без значних витрат та особливих проблем перейти з дискової механіки на гідравліку. Суть проста — замість кришки виноса ставиться невеликий девайс, який і передає через гідролінії зусилля на каліпери, а от активується він короткими тросами, які під’єднуються до стандартних гальмівних важелів. Тобто при апгрейді системи вам не потрібно змінювати дуали. Виробник запевняє, що ця система гальмує краще ніж 105 гідравліка від Shimano. Що ж, маємо надію, що весною буде шанс у цьому переконатись.

З додаткових аксесуарів був показаний стандартний джентльменський набір з мультитулів, фляг та іншого корисного дріб’язку. Проте око зачепилось за фірмовий динамометричний ключ з набором голівок, must have для власника карбонового велосипеду. Ціна поки не зрозуміла.

Також було видно ставку Giant на тотальне впровадження безкамерних технологій у шосе. Гума, герметики, ніпеля і, власне, колеса на будь який гаманець. Включно до топового карбону на 240-х втулках від DT Swiss. При цьому за показниками ваги, жорсткості та ціни джаянтовські колеса виглядають прямо дуже смачною покупкою.

Орієнтований виключно на жінок суббренд Liv посилює позиції в Україні і доповнив наявну шосейну лінійку легким і сучасним Liv Langma.

Враховуючи стабільне зростання, крутий дизайн та чіткий brand image, гадаю все на нашому ринку у цих суто жіночих велів буде окей.

З цікавого і незвичного мені дуже запав у око просто ультимативний міський велосипед для дівчат — Beliv. Занижена рама, диски, красивий профіль, баран і чудовий колір. При ціні у ~$1000 це просто лялька, хапайте і біжіть. Але викликає здивування відсутність якихось граційних крил-бризговичків у комплекті, все ж таки велосипед для міста.

Також Giant одні з небагатьох, хто ризикнув завезти спеціальні дитячі/підліткові моделі шосейника, фетбайка та циклокроса. Виглядають так, що хочеться мати дитину, аби їй подарувати подібний велосипед.

Ну і не можна було пройти повз AnyRoad, проте не усім подобається його незвичайний профіль.

МТБ сегмент теж був, з новинок представили переосмислений Anthem та оновлений Reign.

Наостанок хочеться відмітити повністю оновлену колекцію взуття від Giro, як шосейну, так і мтб. Мою увагу особливо привернули дві моделі — шосейні туфлі середнього рівня з BOA та неймовірно стильна пара, повністю зроблена зі світловідбиваючого матеріалу. Проте топовими цьогоріч є old-school-looking карбонові туфлі на шнурівці. Стильок, але ціни космічні…

Ось вам ще декілька фото з презентації, а я пішов готувати матеріали далі.

 

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

  • Paul Mahlaichuk

    Жаль, что про мтб мало. А уджайнта в этом году и новый эндурик, и второй год уже обновленный Транс..

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: