Велокрос стає більш модним та поширенішим в нашій країні, з’являються нові змагання та збільшується кількість кросових велосипедів. Саме час розповісти чого не треба робити та що треба робити, щоб покращити ваш результат на змаганнях або збільшити впевненість на кросових покатеньках. Нижче перелік помилок які можливо ви маєте та спосіб їх уникнення. Тож приємного читання!
1. Перекачані колеса
Чим більше тиск – тим краще накат, це правило для велокросу не підходить, рівно як і в кантрі. Навпаки колеса треба не докачувати, при цьому покращується не тількі накат, а і збільшується контактне пляма покращуючи зчеплення. В умовах 32-мм покришок на снігу, піску або багнюці це суттєво відчувається.
Наприклад, на деяких етапах кубках світу накачують біля 1 атм. Але це на трубках, на камерних покришках велика імовірність проколу. Тому цифра більша. Для 70 кг достатньо 2,2-2,4 атм. В значній мірі все залежить від умов траси. І звичайно щоб застерегтися від проколів треба бути більш обережнішим на ділянках з бордюрами, каменями тощо.
2. Часто або весь час триматися за низ керма
Це теж не правильно. На кросі, за низ керма доцільно триматися на швидкісних ділянках або на слизьких спусках покращуючи точність гальмування тримаючись за край тормозної ручки. Або переміщаючи вагу тіла вперед покращувати зчеплення переднього колеса. В інших випадках ви створюєте собі зайвий дискомфорт при цьому повільніше проходячи віражі та інші технічні ділянки.
3. Використовувати традиційну шосейну посадку
Навіщо страждати? На велокросі інші умови. Тому посадка значно відрізняється від шосейних стереотипів. Опустіть сідло на 1 см. Так, на шосе ви будете відчувати дискомфорт та труднощі у педалюванні, але коли почнуться тряскі ґрунти, глибокій сніг, пісок, багнюка або банальне застрибування в сідло ви відчуєте переваги такої посадки. Така посадка більш силова, з таким положенням буде легше долати «в’язкі» та тряскі ділянки.
Підніміть кермо. Прокрутіть його вгору або перекрутіть гальмівні ручки для того щоб утворилася платформа на якій руки не будуть ізслизати вперед. Так набагато комфортніше та впевненіше будете відчувати себе у поворотах та на крутих схилах.
Зробіть посадку більш компактнішу та високу.
3. Перегальмовування перед зістрибуванням
Швидке зістрибування/застрибування дає більшу перевагу, аніж вміння бані-хоуп. Навчиться зістрибувати на ходу. Коли на колі більше 4 місць де треба спішуватись, це зекономить вам біля 20 сек на колі або більше. На годинній гонці це суттєва цифра.
4. Забагато одягу
Велоформа має одну властивість – зігрівати вас коли ви рухаєтесь. Але перед стартом коли ви готуєтесь до гонки вам холодно і у вас природнє бажання надіти пуховик, не те що там роздягнутись. Але змагання це завжди робота на межі з виділенням великої кількості тепла, тому потреба в значній кількості одежі зникає.
Вихід дуже банальний. Це правильний одяг перед стартом. Та вчасно знімати його перед самим стартом (наприклад за 2 хв до старту). Так ви будете у теплі, а зайвий одяг не буде обмежувати рухи.
Це, звичайно, не весь список, а найбільш поширені помилки. Він допоможе вам краще підготуватись до наступних стартів та не наступати на ті ж самі граблі наступного разу. Вдалих виступів, набирайте досвіду та перемагайте!
Комменты Facebook
Disqus (0)