Bike in City

Огляд траси WinterCup`16 Етап 3

Мі-ні-стєр-ка. Просмакуйте це слово. Упевнений, що Міністерські озера знають не лише кантріли-гонщики, а й цілком собі матрасники. Адже саме сюди часто їздять массові покатушки для купання та приємного поїдання смаколиків на березі. І вже декілька років Міністерка включається у календар зимових гонок. Цього року навколо озера пройде третій етап Зимового кубку.

Одразу відмічу, що детально описувати немає особливого сенсу, вона доволі проста. Проте є цікаві моменти, про які необхідно відмітити. І саму характерну родзинку я приберіг наостанок, дочитайте до кінця.

Внизкорені

Лайтовість траси полягає у тому, що вона прокладена навколо озера, тобто набору висоти на колі дуже мало (хм, китаївсько-дідорівські траси теж навколо озер, але там це правило не діє). Проте є декілька ділянок з різкими, але короткими наборами-скидами метражу. Одна з таких секцій — спуск по коррінням. Проблему становить досить м’який ґрунт, який вимиває з-під коренів з утворенням ямок. Мабут це єдина ділянка, яку бажано прикатати, адже реальних траекторій там мінімум дві. І яка з них підійде саме вам, необхідно визначити до старту гонки.

Railway to CX

Трек траси перетинає залізничне полотно. Діюче, тому є можливість почути під час гонки веселий гудок поїзда, що наближається. Ну або упертись в проїзджаючий товарняк, як на Париж-Рубe 2015 року.

Але це лірика. А сувора реальність у тому, що полотно йде по високому насипу, на який треба залетіти, перескочити колії та спуститись. Найкращою тактикою буде застосування техніки циклокросу: їдемо-біжимо з велосипедом на плечі-їдемо. Тому потренуйтесь швидко зістрибувати та заскокувати на велосипед, корисний навик і виглядає like a pro.

З протилежної сторони маршруту учасникам знову доведеться перетнути полотно, і підйом з тієї сторони логічніше швидко забігти, буде швидше.

Після другого споту з полотном йде спуск по траверсу, не забувайте про контроль гальм та правильне завантаження коліс.

Непідкорена цілина+CX

Не те щоб складною, але такою, що вимагає уваги, є синглтрек від першого перетину з коліями та горбики, які розрашовані за ним. Проблемою є певна кількість рослинності на цій ділянці. Чи вдастся організаторам почистити її до старту поки не ясно. Готуйтесь до того, що декілька разів треба буде проїхатись не зовсім по стежці.

Також горбочки з повором наліво та проваллям зправа вимагають пильності, краще цю ділянку пробігти, можете зекономити час.

Синглтрек моєї мрії

Не зважайте на кількість згадок про спішування, 90% траси — швидкісний синглтрек! Він дуже фановий, проте з обгонами можуть бути проблеми.

Радіуси

Швидкі сингли переходять у не менш стрімкі повороти, як праві, так і ліві. Проте «шпильок» немає, тобто проходити їх можна максимально стрімко, на межі зчеплення покришок.

Гляньте, наскільки веселим може бути їх проходження.

Grip, педалі та котики

А ось і основна фішка третього етапу Зимового кубку. Пам’ятаєте Дубки і побоювання щодо погоди? Так з Міністеркою все навпаки. Учасники повинні молитись на те, щоб сніг лежав. Бо по протоптаним сніговим трейлам велосипед їде чудово. Шипам є за що чіплятись і гребти.

Так, на пухкому снігу все не так добре, в розкатаних поворотах буде добряче нести. Але якщо це все розтане… Озеро, чорнозем, багато вологи. У разі потепління всі будуть по коліно у багнюці. Організатори навіть передбачили перенос гонки у разі такого розвитку подій. Тому надійтесь на сніг, тим більше, що їздити по ньому дуже фаново!

Але і сніг має свої нюанси. Так майже всі учасники прикатки стикнулись з проблемами при встібуванні у контактні педалі. Шип після пробіжки забивається снігом та не дозволяє механізму працювати правильно. Так що на деяких ділянках гонщики на топталках можуть мати перевагу (але ж ми пам’ятаємо про сінглтреки? як раз на них контакти будуть давати більше вигоди за рахунок відсутності необхідності вистебування).

А який у тебе каденс, хлопче?

З приємного — біля точки старту є бесідка зі стаєю пухнастих котів:)

Ось така траса очікує учасників третього етапу Зимового кубку.

До зустрічі на гонці!

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: