Bike in City

2 етап Зимового кубку 2016. Валідол

Ох, 2 етап став для огранізаторів непростим випробуванням на міцність та протестував наявність навичок кризового менеджменту. Але Годні Гонки з блиском витримали цей челлендж.

Подивіться на це фото. Які Олександр Лозенко та Даша Прянікова (частина команди Годних Гонок) веселі та усміхнені.

Це в день гонки, коли стало зрозуміло, що все виходить якнайкраще. Проте за тиждень до цього (ми якраз робили огляд траси) весь Київ завалило снігом. А протягом шести днів до гонки все це тануло, замерзало, текло і знову кам’яніло. Можете уявити стан грунтової траси? Особливо страшною ситуація була на спусках. У огранізаторів виникали серйозні побоювання за безпеку учасників:

…хотите новых ощущений? прокатитесь по трассе после дождя, а именно по спуску, что идёт перед тропинкой у речки
…ума хватило сунуться туда еще два раза — все разы сьехал, но руки и ноги тряслись еще 20 минут
…я тоже сегодня там дважды упал, хотя до этого нормально уже съезжал
…на самом деле мне сложно сказать, какие вещи я бы предпочел вместо завтрашней гонки
трасса — бодрая,веселая и умеренно слабоумная. Имеет все шансы стать лучшим этапом на владение байком. Если не подсохнет
…панические настроения присутствуют — скрывать это глупо

Організатори та гонщики, які дивились трасу

Гадаю, ви прекрасно уявили рівень паніки перед початком. Але рівно за добу до гонки погода змінилась і все стало миттєво підсихати! Цим славетні Дубки, грунт там специфічний, навіть після дощу він дуже швидко стає придатним для катання.

Учасники повинні були проїхати 5 кіл по 3,3 кілометри кожне. З урахуванням рельєфу Дубків та прохолодної погоди, на сам заїзд виділялось близько години. Взагалі парк Дубки не простий, з точки зору побудови траси. Недосвідчений організатор може так прокласти маршрут, що гонка буде нагадувати один суцільний підйом. Гонщикам важко, глядачам нецікаво. Майстерність орга у тому, щоб зробити такий трек, який буде технічно цікавим для гонщиків, безпечним (наскільки безпечним може бути крос-кантрі?) та видовищним для публіки.

Годні Гонки справились з задачею на 100%. На наш погляд, вона цікавіша за трасу першого етапу Кубку. Подивіться самі. Одна з найкращих з точки зору гонщиків та глядачів, це ділянка «спуску з очима». Чому він так називається? Все дуже просто.

Багато поворотів, мінітрамплінів, трошки волрайдів і на все це можна спостерігати з пагорба!

Я б сюди дітей приводив показувати «як дяді катаються». Видовищно і майже ніхто серйозно не падає.
А щоб потішити дитину у собі, подивіться наше відео з гонки.

Природній рельєф Дубків та «сумрачный гений» Олександра Лозенко створили справжній атракціон під назвою «Спускай, рули, не гальмуй!». Дуже весело виглядає зі сторони.

А де спуски, там і підйоми. Проте ніяких затяжних «тягунів», все значно веселіше! Думаєте просто докласти зусиль та закрутити на потужності? Дзуськи! Тримайте порцію коріння, поворотів, дерев та ще й гонщика вам під колеса кинемо. Чисте задоволення.

Доречі про «чисте». Сніг зійшов, Дубки просохли… майже всі. Проте ділянка в низині біля річки практично весь рік являє собою мініболото. Так що учасники отримали свою порцію циклокросу та багнюки.

А тепер давайте повернемось до іншого аспекту «валідольності» гонки, а саме до боротьби учасників між собою.
Спершу треба згадати про злу карму, рок чи просто смугу невдач з технікою, яка супроводжує Андрія «Бешеный Бантик» Навроцького декілька останніх гонок. Так і в Дубках, упевнено пройшовши першу половину стартового кола на 3 позиції, він стикнувся з проблемами у ходовій частині (спускало заднє колесо та виявилась, що недозатягнута вісь) та звалився у хвіст заїзду. Проте за рахунок потужності, навичок і знання траси фінішував дев’ятим. Прикро, Андрій міг зробити боротьбу за подіум ще видовишнішою.

Зверніть увагу, Навроцький використовує овальну передню зірку.
Вона компенсує так звані «мертві зони» при педалюванні та вирівнює потужність

Але найцікавіше відбувалось на 1-2 позиціях гонки. З перших метрів після старту Олександр Лозенко вирішив, що перемогу віддавати нікому не збирається та вирвався вперед зі значним просвітом.

Наступні два кола, Олександра від переслідувача, яким був Олег Хлопов, відділяли фантастичні 30 секунд! Проте Олега не дарма називають феноменом. Розподіливши сили та додавши потужності на останньому колі, він буквально вирвав у перемогу у Лозенка. Інтрига — це те, що ми дуже цінуємо, дякуємо, хлопці!

По категорії дівчат, як такої конкуренції не було, адже на старт приїхало лише дві гонщиці. Так що вони і розібрали призові місця.

Розподіл місць виглядає наступним чином.
Чоловіки (5 кіл):

  1. Хлопов Олег 54:50
  2. Лозенко Олександр 54:52
  3. Черкас Євгеній 56:57

Жінки (3 кола):

  1. Сугакова Оксана 40:21
  2. Весела Сана 50:49

Фото переможців зробив Андрій Бригіда

Більше фото з гонки — наш Facebook

Маємо надію, що наші звіти допомагають вам переживати міжсезоння. Тримайте ще додаткове джерело тепла та до зустрічі на наступних етапах Зимового кубку.

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: