Після участі у тесті топової моделі MERIDA ONE-TWENTY 8000 у Німеччині у липні 2018 року, Піт взяв на тест базову модель, Merida OneTwenty 600, для того, щоб порівняти враження від поїздки на різних версіях. У липні 2018 року, Піт відвідав Рупольдинг що знаходиться у баварських Альпах, та мав можливість протестувати новий трейловий підвіс Merida OneTwenty з ходом підвіски у 120 мм — що виявився справжньою ракетою на 29” колесах.
Тоді Піт їздив на найкращій та топовій моделі ONE TWENTY 8000, але чим відрізняється базова модель ONE TWENTY 600?
Переклад статті Pitt Scullion для Wideopenmountainbike.com, фото Wideopen.
Особливості:
- 120 мм підвіска з технологією Float Link
- Алюмінієва рама з потрійний баттингом
- 29” колеса
- Передня вилка: Rockshox Sektor RL 130mm
- Амортизатор: Rockshox Delux RL
- Трансмісія: 12-швидкісна SRAM NX Eagle
- Гальма: Shimano MT500
- www.Merida-Bikes.com/uk-ua
Одразу помітно, що Merida OneTwenty має добре налаштовану підвіску. Float Link фантастично плавно працює без будь-яких зависань, пробиттів чи відчуття надмірної прогресії.
У цій моделі Merida справилася з задачею підбору “не топових” моделей амортизаторів, що дозволяє вам правильно налаштувати підвіску та переконатись у сучасності компонентів.
Параметр “річ” у 425 мм у меншій моделі досить великий (у розмірі «L»— 452 мм) як для трейлового байку, і мені постійно доводилося нагадувати собі, що це дійсно трейловий велосипед, особливо коли я заїжджав у ті місця, що сильно відрізнялися від сфери його застосування. Кут рульової труби у 68 градусів не робить керування велосипедом “нервовим” на крутих трейлах, а кут підсідельної труби у 74,5 градуса означає, що він може буквально залітати в гору.
Незначним недоліком рами маленького розміру рами став короткий дроппер (із ходом 100 мм) — виявилося, що з моїм зростом я не зможу опустити сідло достатньо низько, коли це буде необхідно. Але сама конструкція дропперу проста та достатньо ефективно працює, за це окремий плюс.
Для стрімких поїздок на трейлах, стокові Maxxis Forecasters справді додають впевненості, і найбільше розкриваються по повній тоді, коли справа доходить до коріння чи багнюки.
Завдяки вдало підібраним компонентам та налаштованій підвісці, Merida OneTwenty буде швидшим для тих хто шукає щось з ходами 140-160 мм. Модель 8000, на якій я їздив у Німеччині, одразу спонукала мене їхати все швидше і швидше.
Що ми думаємо?
Якщо ви катаєтесь у трейлових парках, то завдяки Merida OneTwenty ви можете дістатися з точки А в точку Б швидше, а підвіска ( якщо у цьому буде потреба) дозволить вам частіше з’їжджати з траси та їхати по бездоріжжю. У моєму випадку, я би взяв раму на розмір більше, щоб мати достатньо місця для маневрів.
Якщо вам кортить витратити гроші та ви хочете замінити свій перший підвіс на щось інше, то вам буде важко знайти щось краще за Merida OneTwenty 600.
Що подобається:
Вдала комплектація
Спритність та блискавичне прискорення
Підвіска
Могло би бути краще:
Дроппер 125мм на рамі розміру “S”.
Більш чіпку передню покришку.
Комменты Facebook
Disqus (0)