Останні три роки виявилися досить насиченими для MERIDA, а особливо для лінійки електровелосипедів — модель eONE-SIXTY домінувала на тестах та отримувала хороші відгуки, зібравши величезну кількість нагород. Але, настає час рухатись далі і прийшов час попрощатися із «старим» eONE-SIXTY та привітати його послідовника – новий eONE-SIXTY.
Пресс-реліз MERIDA.
Новий eONE-SIXTY перевершує свого попередника по всім характеристикам, використовуючи у своїй конструкції нові стандарти та нову конструкцію вмонтованої батареї. В той самий час, слід зазначити довгий список нововведень та покращень тих характеристик, за які високо цінили минулу модель eONE-SIXTY. Цей електробайк для ендуро оснащений двигуном Shimano E8000, а завдяки добре збалансованій геометрії та низьким центром ваги, він надасть такі самі відчуття від керування, як і звичайний хардтейл.
Основною частиною байку стала нова карбонова рама. Карбон обрали для того, щоб eONE-SIXTY отримав дуже жорстку та міцну раму, яка в той самий час не збільшила б загальну вагу конструкції. Велика батарея кинула справжній виклик розробникам, коли справа дійшла до оптимізації жорсткості рами — але завдяки особливому процесу укладки карбону, конструкцію вдалося зробити міцною та легкою, у порівнянні з попередньою моделлю. Крім того, цей матеріал надає свободу для створення унікального дизайну, що є важливою частиною для створення ефектного вигляду велосипеда.
Слід зазначити, що карбон не дуже хороший провідник тепла — і на це потрібно звернути увагу. Щоб гарантувати постійну та оптимальну робочу температуру батареї, MERIDA розробила THERMO GATE — спеціальні отвори, що працюють на кшталт димоходу, та відводять тепло від батареї крізь спеціальні отвори біля верхньої труби. Це допомагає створити необхідні умови для правильної роботи елемента живлення в будь-яких умовах.
Наступним викликом стала задача зробити легкий доступ до батареї під час транспортування, зарядки окремо від велосипеда чи заміни на нову/заряджену. MERIDA доклали багато зусиль для створення двох-компонентної кришки батареї з м’яким зовнішнім шаром та внутрішнім твердим, під назвою ENERGY GUARD, для того, щоб переконатись у надійному захисті, акуратному вигляді та забезпечити швидкий та простий доступ до батареї, коли це буде необхідно.
eONE-SIXTY оснащений вже добре відомим, електричним двигуном E8000 від Shimano STePS, який забезпечує до 70 Н/м передачі енергії завдяки компактній батареї Shimano 8035 з ємністю 504 Вт/год. Батарею (або ще одну, запасну) можливо легко вмістити у 15 літровий рюкзак, тим самим розширивши охоплення ваших маршрутів.
Однією з сильних сторін «оригінального» eONE-SIXTY, яку високо оцінили райдери та велосипедна преса — це добре збалансована геометрія, яка відчувалася досить стабільною та передбачуваною у керуванні — саме ці відчуття MERIDA намагалася зберегти у новій версії, водночас додавши власних нововведень, які підняли велосипед на інший рівень. Новий eONE-SIXTY має колеса різного діаметру: 29” (шириною 2,5”) попереду, для кращого подолання перешкод і 27,5” (шириною 2,6”) позаду — для максимального зчеплення та більш спритного характеру (оскільки пір’я коротші). Кут рульової труби — 65,5°, а нижче положення каретки допомагає отримати більше контролю на високих швидкостях. Оригінальна модель eONE-SIXTY була розрахована для використання із шатунами 175мм. Але новий велосипед має довжину шатунів усього лише в 165-мм, що дозволило опустити кареточний вузол ще нижче.
Щоб зробити загальний вигляд більш акуратним, eONE-SIXTY має внутрішню проводку тросів, та додаткову особливість — внутрішні кріплення на нижній трубі, до можна розмістити флягу з водою. Нова рама може вмістити флягу об’ємом 0,74 л (у будь-якому розмірі рами), та має достатньо місця для фляг ще більшого розміру у рамах L та XL. Загалом, будуть доступні п’ять розмірів рам, тож кожен зможе підібрати велосипед під себе. Також, залишилося достатньо місця для дропперу — у розмірі М є можливість встановити дроппер 150 мм, а у рами L та XL — 170 мм. Всі моделі мають стандарт “boost” — для більшої жорсткості, та достатній кліренс, призначений для випадків, коли необхідно буде встановити ширшу гуму. І наостанок: MERIDA використала у конструкції eONE-SIXTY ще одну особливість, що вже була представлена у топових моделях крос-кантрійних велосипедів — для уникнень пошкодження короною вилки нижньої труби, в конструкції рульової була розташована система блокування, що не дає штоку провернутись при падінні та захищає раму від пошкоджень.
Більше деталей про ключові компоненти eONE-SIXTY ви можете знайти на офіційній українській версії сайту MERIDA
Карбоновий eONE-SIXTY буде доступний у 4-ох різних конфігураціях: починаючи від топової моделі 10k з обладнанням Shimano XTR на 12 швидкостей, та компонентами Fox, до моделей 9000 та 8000 і бюджетно орієнтовану модель 5000. Всі чотири моделі будуть мати однакову раму, двигун та батарею. Цінник на моделі буде розпочинатися від 5,000 до 10,000 €. Більш детальну інформацію ви зможете дізнатися у дистриб’ютора на офіційному сайті MERIDA в Україні.
Також є гарні новини для всіх прихильників алюмінієвих, більш доступних моделей — MERIDA також анонсували дві моделі алюмінієвих eONE-SIXTY з полуінтегрованою батареєю — eONE-SIXTY 800 SE та eONE-SIXTY 500 SE. Більш детальна специфікація та фотографії цих велосипедів з’являться трохи згодом. А поки доступна інформація тільки про основні моменти у конструкції велосипедів:
Модельний ряд та конфігурації Merida eOne-Sixty:
eOne-Sixty 10k |
- 2 батареї в комплекті
- Рюкзак для додаткової батареї: Evoc FR Trail E-Ride 20l
- Групсет: XTR 12 швидкостей
- Підвіска: Fox 36 & X2
- Карбонові колеса DT Swiss
- Вага: 22kg
eOne-Sixty 9000 |
- Підвіска: вилка Fox 36 та амортизатор DPX2 shock
- Групсет: Shimano XT, з 4-х поршневими гальмами
- Колеса: DT SWwiss 1501 e-bike alloy wheels
- Дроппер: Merida Expert TR
eOne-Sixty 8000 |
- Вилка Marzocchi Z1 Fork та амортизатор Super Deluxe Shock
- Дроппер: Merida Expert TR
- Колеса: Fulcrum Red Metal Wheels – e-bike specific
eOne-Sixty 5000 |
- Підвіска (вилка та амортизатор) від Rockshox
- Колеса: Merida Expert TR
Комменты Facebook
Disqus (0)