Bike in City

Hutchinson презентували нову гравійну покришку — TOUAREG!

15 хвилин тому по усьому світу зняли ембарго на публікацію будь-якої інформації про нову гравійну покришку від Hutchinson — модель Touareg! Ви уявити не можете як було важко нікому про неї не говорити, враховуючи, що я ще півроку тому тримав її в руках під час візиту на головний завод французів! Ба більше — у мене на руках були квитки у прес-кемп на початок березня, де ми могли б випробувати ці нові шини в дії. Але COVID-19 все змінив та збір відмінили за 5 днів до вильоту. Таке життя 🙂


Для розуміння термінології та процесів
виготовлення покришок — гляньте відео з нашого візиту на завод, там багато цікавого:


Hutchinson давно мав у своєму модельному ряді гравійну покришку Overide, але вона була заточена під поганий асфальт, бруківку та добре укатаний ґрунт. На бездоріжжі до неї виникали питання.Тому вихід нової «злішої» серії був очевидним. Тож зустрічайте — Hutchinson Touareg!

Туаре́ги (за інформацією Вікіпедії) — кочовий народ групи берберів, що живе в пустельних районах Центральної Сахари в межах Алжиру, Лівії, Малі, Нігеру, Нігерії, Буркіна-Фасо, куди були витіснені в епоху арабських завоювань з північніших областей Африки.

І це ідеальний неймінг для покришки, що розрахована на подорожі. Кочівництво у ДНК.

Ця покришка — про гонки, подолання власних лімітів на ультра довгих дистанціях та про радість мандрівок. І без різниці яким покриттям ви рухаєтесь. Дороги чи пересічна місцевість. Гравій чи безкрайні поля. Перед інженерами стояло завдання зробити максимально універсальну покришку з оптимальним поєднанням таких ходових якостей як Зчеплення, Витривалість та Накат.

Універсальність гравійників означає те, що вони готові для будь-яких викликів, які можуть трапитись на шляху вашої подорожі (в рамках розумного, звісно ж). Це може бути змагання чи просто неспішне катання на весь день. І гравійник — ідеальний інструмент для подібного заняття, адже поєднує витривалість МТБшки та швидкість шосейника, а значить може швидко долати великі відстані зі змішаним покриттям.

І тримаючи це на думці, інженери Hutchinson поставили собі за ціль зробити максимально універсальну покришку, поєднуючи свій досвід у розробці МТБ та шосейних шин. Так і з’явилась Touareg. Покра, розроблена для оптимальної ефективності у подорожах світом з кращим можливим поєднанням накату, зносостійкості та зчеплення.

Touareg став результатом удосконалення концепції серії Overide. Шипи нової покришки яскравіше виражені, мають більший об’єм та ширші. Це надає покрі додаткового захисту та дозволяє мати краще зчеплення на складних поверхнях.

Основний елемент малюнку — багато блоків малого розміру, які роблять поведінку покришки прогнозованою та стабільною.

Сам малюнок складається з трьох зон. Центральна доріжка у формі «шеврону» сягає корінням у крос-кантрі та поєднує Touareg з «гірськими» моделями Skeleton та Kraken. Але на гравійній покришці елементи щільніші та мають центральний ряд блоків, що дає чудовий накат на твердій поверхні.

Блоки у середній частині додають зчеплення і упевненості при маневруванні.

Бокові зубці однакові з КК-покришкою Skeleton. Вони поєднані попарно для економії ваги. Їх завдання тримати покришку від зісковзування при закладанні та, наприклад, виїзді з колеї. Вони працюють на камінні, корінні та сипусі.

З точки зору поверхонь, французи позиціонують нову покришку, як модель для гравію, сухих умов, змішаних поверхонь та каменистої місцевості (в рамках розумного). І не рекомендують їздити по повній багнюці.

З точки зору розподілу характеристик це виглядає ось так:

Усі моделі мають плетіння нейлонового каркасу у 127 TPI, що робить покришку комфортнішою, накатистою та легшою. Уся лінійка має додатковий посилений волоконний шар Hardskin, який мінімізує проколи та порізи гострим камінням. Боковини захищені також. Сам компаунд двохкомпонентний — центральна частина жорсткіше для накату, бокові сегменти м’якіші для кращого зчеплення. Я СПОДІВАЮСЬ ВИ ТАКИ ГЛЯНУЛИ ВІДЕО 👆🏻 І ЗАРАЗ РОЗУМІЄТЕ ЯК І ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ВСЕ РОБИТЬСЯ, ПРАВДА ЖЕ?;)

Усі моделі безкамерні, розраховані на використання з герметиком та виготовляються у Франції.

 

В модельному ряді Hutchinson Touareg є чорна модель та модель зі світлими боковинами. Розмірність від 700сх40 до 650bx47.

На папері все звучить офігєнно! Тепер чекаємо офіційну поставку в Україну (вона вже дуже скоро) та офіційних цін. Я обов’язково візму пару на тест та доповню цей матеріал!

 

А поки гляньте ще ось цей відос 🙂

 

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: