Bike in City

Фановий осінній вело івент в м.Рівне

Привіт друзі!

Час розповісти вам про тригодинний вело марафон в м. Рівне «КарповаV3», Більшість з вас бачили анонс події, читали звіти учасників минулорічних змагань, проте все ще залишаються ті хто майже нічого не знає і вагається чи варто їхати. Забігаючи наперед скажу що варто! Не пожалкуєте 😉

Основні питання котрі мені задають: «Що це за формат змагань — тригодинний марафон? Скільки кіл потрібно їхати? Яка траса? Технічно складна чи легка? Чи всім під силу?»

Спробую відповісти на них розбавивши текст світлинами з івентів 2015-2016 років.

Отже про формат змагань.

Довжина одного кола велоперегонів – приблизно 5  км. Кращий час кола в 2017 році 22хв 48сек. Стартові ворота будуть закриті через 2 години 40 хвилин після старту, на останнє коло після цього вас вже не пустять. Ви не маєте фіксованої, обов’язкової кількості кіл, ви маєте час — 2г.40хв., за цей час вам необхідно проїхати хоча б одне коло, і все, ви вже потрапляєте в протокол фінішерів 😉 Якщо ж маєте на меті боротьбу за позиції, тоді мусите встигнути проїхати максимальну кількість кіл яку зможете. Для цього доведеться потерпіти і добряче попрацювати, залишивши все на підйомах. До речі, останніх в Карповій вистачає і всі як на підбір, один кращий іншого)).

На них ми і дізнаємось хто на що здатен. Проїжджаючи старт\фініш кожен учасник може зупинитись біля фуршетного столу, перекусити, випити гарячого чаю і поїхати далі. Час зупинки не віднімається від часу проходження кола, але можна відпочивати скільки забажаєш 🙂

Здається ми дійшли до обговорення конфігурації траси 🙂 Не хочу писати що траса легенька, зовсім ні. Траса важка фізично і проїхати більше ніж 3 кола зможуть тільки сильні духом, а не лише ногами. Минулого року мені на четвертому колі хотілось закінчити свої фізичні страждання, але тоді постраждала б самооцінка, довелось їхати далі))

Організатори завжди нахвалюють свої івенти, та на мою думку найкраще трасу описують учасники, тому нижче наведу декілька цитат про марафон 2016.

Дмитро Петров пише: «Тож старт! Вперед їде місцевий хлопець, їдемо в режимі перегляду траси. Траса дуже цікава, купа поворотів, дуже схоже на броварські дюни, але рельєф цікавіший і піску немає. Кроти зробили свою справу і траса стовідсотково під двопідвіс 🙂 Багато місць де нормально так трясе..«

Андрій Навроцький пише: «Уявіть поєднання Мікрорулілова, Броварських Дюн і крутого рельєфу. Ліс пізньої осені. Вузькі вертляві тропи, траверси, спуски і круті підйоми. Дуже фанова коло, напетляне на 3-4х пагорбах. За неповні 3 години я накатав 40 км і 1600 м набору, норм)«

Дмитро Васільєв пише: «Круг длинной в 5,7км, думал прикатаю за пол часа, в неспешном темпе, не вышло. На очень маленькой площади ребята намутили столько петель, рулилова и апхило -даунхила, что быстро не вышло. Технически сложных элементов нет, рыгательных подъемов нет, уийуу спусков нет. Трасса отлично зайдет всем, конечно подготовка должна быть, иначе после 2-3 кругов наешься и этим по самый вынос. За 6 кругов и 35км, набора взял 1300 о_О.«

Щороку ми вносимо деякі зміни в конфігурацію, покращуємо те що вже накатано, перетворюємо її на фанову, доступну для всіх крос-кантрійну трасу.

Цього року на деяких ділянках побудували прості технічні елементи, котрі на перший погляд новачку можуть здатись складними і небезпечними хоча насправді це не так. Впевнена що проїде їх кожен і отримає від того профіт. Особливо якщо знає основи подолання спусків на велосипеді, без проблем з’їжджає з 5 сходинок і намагається дропати з бордюрів чи робити банні-хоп. Якщо ж ні, тоді запрошую на тренування. Гарантовано — багато фану та прокачку скіллу (стосується новачків в крос-кантрі).

Траса досить збалансована, після підйому учасник має час відпочити та відновитись до початку наступного апхілу. Є декілька відрізків проїжджаючи котрі маєш можливість перекусити.

Нещодавно в нашого клубу «Градієнт» з’явився технічний партнер Husqvarna, котрі надали нам у постійне використання чудову бензопилу. З її допомогою техелементи з’являтимуться на трейлах як грибочки після дощу.

Про сам івент

Займаючись організацією змагань доводиться жертвувати тренуваннями і приділяти багато часу підготовці траси та різним важливим організаційним моментам. Хочеться щоб все пройшло гладенько, щоб всім сподобалось і щоб кожному учаснику захотілось не лише приїхати наступного року, але й потягнути за собою на цю авантюру друзів. Однак після кожного івенту я помічаю що не все було так як мало б, бачу промахи і різні моменти котрі потрібно допрацювати. І ми допрацьовуємо, щоб кожен наступний івент ставав по кільком показникам кращим ніж попередній. Більшою мірою якість івенту залежить не лише від організаторів, величезну роль відіграє підтримка спонсорів, котрі допомагають сформувати призовий фонд призерам змагань і цим мотивують до участі, від фотографів, завдяки їхній роботі всі ми маємо багато яскравих світлин на згадку. Не можу залишити без уваги злагоджену команду волонтерів на стартовій галявині, котрі страхують та допомагають.

Завдяки підтримці багатьох людей залишаюсь впевненою що наш осінній івент стане улюбленим для великої кількості велосипедистів. Адже завжди позиціоную марафон в Карповій долині, як фанову подію в кінці сезону, на якій можна відпочити, поспілкуватись, накататись, пофотографуватись в осінньому листі, погрітись біля багаття. Марафон в Карповій — це такий собі зліт мтб-шників наприкінці сезону, тих хто змагається, просто катається чи навіть зав’язав з перегонами, туризмом і т.д. але байк продати шкода. Для вас Карпова — привід протерти пилюку з двоколісного :))

Одного марафону нам замало і в 2017 році вирішили напередодні марафону провести ще й індивідуальну гонку з роздільним стартом «Шпанка». Спробуємо ще й такий формат. «Шпанка» — це швидкісний, фановий трейл в лісосмузі неподалік міста Рівне. Відбудеться два заїзди для учасників, з точки А в точку Б і реверсом.

Тож запрошую всіх бажаючих прийняти участь 14 жовтня в індивідуальній гонці на час з роздільним стартом «Шпанка», а вже 15 жовтня в тригодинному марафоні «КарповаV3»

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Ольга Віюк

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: