Bike in City

Велоаксесуари Tersus: недорого і достойно

Іноді мені здається, що у своєму захопленні велосипедом та усім супутнім, я почав трохи віддалятись від тієї частини читачів, які становлять преважну когорту споживачів велотоварів. Цих велотоварів і продається найбільше у будь-якому веломагазині, барахолці та на інтернет-майданчиках. Мова про сегмент недорогого масмаркету. Так, Lezyne, Topeak, Birzman і подібні виробники щороку випускають першокласні товари. Проте не кожен може дозволити собі придбати фару за 100 євро. Навіть більше — за ціну такого світла у межах недорого масмаркету можна собі зібрати повний комплект необхідних велоаксесуарів. Очевидно, що товари топових виробників будуть якіснішими та служитимуть довше. Але при виборі «одна позиція, проте якісна» або «весь комплект, але базового рівня«, я б рекомендував останнє.

І, що цікаве, саме масмаркет формує продажі і для топових виробників. Схема проста — приходить покупець за своїм першим велосипедом з певним обмеженим бюджетом. Орієнтуючись на недорогі товари, в цей бюджет він може втиснути велосипед, світло, шолом, насос і, наприклад, рукавички. А почавши усім цим користуватись, новачок почне розуміти, які з позицій потребують в подальшому апгрейду. І тоді починає дивитись у сторону ТОПів. Але саме масмаркет дав йому можливість стартувати у своєму захопленні велосипедом.

Перше, що приходить на думку при фразі дешево і сердито — Аліекспрес. Так, дешевше ніж на Алі взяти базові велоштуки майже нереально. Але завжди лотерея з розміром, асортиментом, якістю. Та й чекати по 3-4 тижні на доставку не завжди зручно. При нагоді я підготую окремий матеріал по Алі, тема цікава.

Усі вище згадані проблеми з Алі роблять його неоптимальним вибором. І тут на сцену виходить великий український велорітейл. За останні два роки, на ринку з’явились декілька торговельних марок, які пропонують товари азійського виробництва, за приємними цінами та з локальним неймінгом. Перевагою є постійна наявність позицій у магазині під боком, можливість все помацати, поміряти і оперативно придбати. І однією з таких марок є Tersus від Veloonline. Мені випала нагода ближче познайомитись з деякими позиціями з великого асортименту нового бренду та сформувати декілька думок стосовно них.

Недорогі ручні велонасоси

За моїми спостереженнями, саме насос купується першим після велосипеду. Що дивно. Зазвичай людина переживає не про цілісність голови чи можливість безпечно пересуватись по темряві, а про тиск у покришках… Спишемо це на недостатню просвітницьку діяльність веломедіа 🙂

Найдешевший у лінійці насос Tersus Plast T коштує усього 215 грн. За ці гроші ви отримуєте насос з металевим корпусом, металевим штоком, пластиковими накладками, системою «телескоп» та Т-подібним руків’ям, кріплення на раму і клапан-перевертень, який підійде і для прести, і для шредера (автоніпеля).

За рахунок телескопічної конструкції він не займає багато місця. Стосовно зручності, то мені не дуже сподобалась занадто тугий важіль-затискач клапану і те, як він качав престу на шосейному колесі. Ну і качати ним до 5 атмосфер це ще той мазохізм. Це насос радше для мтб (для тиску 2-4 атм) і зі шредером працює приємніше. Але ж, камон, 215 грн, які до нього взагалі можуть бути претензії за такий прайс.

На відміну від попередника, Tersus Plast H зроблений повністю з пластику (чудєса неймінга). Що насторожило — шток насосу теж пластиковий, складно прогнозувати, скільки він проживе.

Plast H має компактнішу голівку-клапан (теж підходить для прести/шредера) і головне — оснащений висувною резиновою шлангочкою, яка дозволяє мінімізувати ризик пошкодження ніпеля при накачці.

Не дивлячись на усю його пластиковість, качати колесо було значно приємніше ніж попереднім насосом, Plast T. І тут до заявлених 5 атмосфер добратись цілком реально. При ціні у 234 грн, це дуже непогана покупка. Але ж пластиковий шток…

Подвоюємо ціну і отримуємо Tersus Prime за 636 грн.

І тут все взагалі кучеряво. Металевий корпус, шток, висувна шлангочка, кріплення на раму та універсальний клапан. Додамо сюди ще й цілком нейтральний зовнішній вигляд та отримаємо чудовий варіант для придбання.

Заявлені 7 атмосфер мені набити не вдалось, але до 6 качає точно. Далі руки вже занадто сильно пітніють і насос стає незручно тримати. За його цінник виглядає вдалою покупкою.

Бюджетне велосвітло

Асортимент Tersus не широкий, але дає вибір. З переднього світла мені випала нагода спробувати фару Tersus Eagle вартістю у 783 грн.

Компактна, легенька, займає мінімум місця на кермі. Кріплення примітивне, але тримає добре, на розковбасі фара не летить вам під колеса.

Заряджається по micro-USB, заявлена потужність у 135 люмен, але за рахунок лінзованої оптики та зфокусованого направленого світла в міському режимі її цілком достатньо. Ця фара відповідає німецьким стандартам у сфері освітлення, тож має чітку обмежену верхню лінію світла, щоб не засліплювати перехожих і автомобілі. Але така сертифікація має на увазі також відсутність режиму стробоскопу, що може сподобатись не усім. Фактично режим у неї лише один — постійне світло. З акумом на 1200 mAh вона працює близько 3-х годин. Заряджається десь за 2.

Світло приємного білого кольору, без зеленкуватості та яскраво вираженого синього спектру. Нормальна міська робоча конячка.

Є у цієї моделі і старша «сестра» Tersus Eagle DL з функцією акселерометра, та режимом денного світла. Як на мене, то ці додаткові фічі у фарі такого рівня не зовсім доцільні та не коштують додаткової третини вартості, але можу помилятись.

З задніх габаритів у мене були Tersus Rook та Raven. Rook являє собою маленьку блималку на 3 діоди з акумом на 150 mAh.

Зарядка по USB, тривалість роботи до 20 годин (у режимі блимавки) та цілком пристойна яскравість. За рахунок конструкції з повернутими діодами досягається видимість у діапазоні 220°. Проте за 486 грн хотілося б трохи більшої яскравості (може я забагато хочу).

Конструкція дозволяє встановлювати її на труби різного діаметру та виглядає доволі надійною.

Але у порівнянні з Tersus Raven все фігня! Цей габарит за 634 грн виглядає наче прибулець з фантастики. Y-подібний розсіювач та контурна підсвітка роблять його добре помітним і надають стилю.

В комплекті йде додаткова накладка, яка дозволяє змінювати кут нахилу та додаткові резинки, які нададуть можливість встановлювати його на аеро-підсиділи. А враховуючи форму Равена, він чудово туди впишеться.

9 світлодіодів та 6 годин роботи роблять його практичним габаритом — і яскраво, і довгограюче. Але є нюанс з німецькою сертифікацією — режим блимання відсутній. Проте Велоонлайн зараз шукають можливість програмно його додати.

Доступні велошоломи

Асортимент шоломів у Tersus доволі широкий. Найбільшу цікавість, як на мене, викликає Rocket. За 859 гривень ви отримуєте якісний шолом з технологією In Mold та зйомним візором на магнітах. Такого, наскільки я знаю, не пропонує жоден інший виробник на території України.

Кількість вентиляційних отворів — 21. Цього достатньо для провітрювання голови навіть у шалену спеку. «Забрало» кріпиться на магнітах і його можна перевертати у транспортне положення. Візор має посередню оптичну якість, але для періодичного використання цього цілком достатньо, марно сподіватись на оптику Carl Zeiss у шоломі за 800 грн. Скажімо так — окуляри він цілком замінює. Ну і виглядає футуристично.

Фурнітура м’яка, подушечки взагалі сподобались, я очікував значно гіршого. З приємного — наявність інтегрованого у систему підгонки об’єму червоного маячка. Блималка на такій висоті дуже помітна та суттєво впливає на сприйняття велосипедиста у темряві.

Tersus Race вже більш серйозний шолом. Сидить на голові глибше і надійніше. В руках відчувається міцнішим. 25 широких вентиляційних отворів дозволяють повітрю завивати вітром, чудово охолоджуючи гарячі голови.

Технологія In-Mold створює монолітну структуру шолому та знижує його вагу. Зйомний захисний козирьок дозволяє використовувати шолом як на шосе, так і поза ним. Хоча це більше МТБ-модель.

Внутрішні подушечки м’які та добре поглинають вологу. До того ж, вони знімаються для прання чи заміни. Як і модель Rocket, Race також оснащено маячком-габаритом.

Плюс в лінійці є яскраво-жовта модель, яку видно за кілометр 🙂 Вартість такого шолому 1020 грн, що значно нижче за конкурентів по ринку.

Усі шоломи Tersus комплектуються ще й чохлом для транспортування. Такого не зустрінеш у багатьох більш дорогих брендів.

Велоонлайн пишаються тим, що в рамках Tersus вдалось виготовити дуже конкурентні дитячі шоломи — яскраві, з In-Mold (що не часто зустрічається в цьому сегменті) та з усіма фішками дорослих моделей.

У моїх руках побувала модель Tersus Jockey. Дуже дорослий шолом по наповненню, але дитячого розміру. За 650 нічого кращого ви просто не знайдете. До плюсів можна додати ще й подовжену «потилицю», для активних дітей актуально мати підсилений захист цієї частини і повне покриття внутрішньої частини м’якими подушечками.

Велорукавички для масмаркету

Вигадати щось нове у сегменті велорукавичок важкувато. Основне — хороший захист долоні при падінні, наявність матеріалів, що пом’якшують вібрації та удари і хороші тканини, які не розлізуться за першого використання. Все це є в Tersus.

Найбільше мені сподобалась модель Crochet — рукавички під вінтаж з долонями, виконаними зі шкіри (я так і не розібрався з якої — на рукавичках написано «натуральна шкіра», а на сайті — штучна, проте на дотик і на запах вона цілком справжня і натуральна) та зовнішньою частиною, зробленою з великої «в’язаної» сітки. Виглядають дико стильно та до мурашок зручні на руці. В таких рукавичках хочеться тримати не кермо, а руків’я Glock 17.

Були побоювання, що закрита нижня частина буде парити, але за рахунок використання шкіри все ок. При ціні у 329 грн. їх можна взяти чисто для душі, «шоб було». Ну дуже ж вони гарнюні.

Також шкіру використали при виробництві моделі Tersus Cruiser — з неї зроблена зворотня сторона. Симпатичні, але я б їх класифікував як жіночі, виглядають витончено.

Моделі Tersus Jim та Alex оснащені спеціальними зачепами, які спрощують зняття. Джими мають на долоні ще й дуже щільну гелеву подушку, розраховану на сильні удари, будуть ок для МТБ. А от Алекси мені не сподобались, неприємно сидять на руці 🙁

Tersus Luke і сидять добре, і оснащені подушечками з прорезиненим текстурованим матеріалом, який добре чіпляється за гріпсу. Плюс у них теж є зачепи для знімання. Чудовий варіант, повністю коштують своїх 430 грн.

Приємна у Tersus підбірка рукавичок конкретно для дівчат — хороша кольорова гамма, застібки, якісний пошив. І ціна нижче, ніж за чоловічі.

Що можна сказати у підсумку — не аліекспресом єдиним. Наявність недорогих масмаркет виробників ставить у виграшне положення і покупців (бо вони мають у кроковій доступності недорогі велоаксесуари достойної якості), і веломагазини (бо саме ця категорія товарів робить основний об’єм продажів). Так що у майбутньому таких брендів ставатиме все більше. І це круто!

Весь асортимент Tersus у Veloonline

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: