Тут багато фоток і трошки тексту де я розповідаю як мій “гірський велосипед” перетворився на якийсь Monster Cross і пояснюю звідки беруться такі йобнуті ідеї. Поїхали.
За межами регламентів змагань і каталогів брендів існує світ божевільних комбінацій — люди збирають і будують велосипеди виходячи з власних потреб і міркувань. Особливо успішні в цьому американці — в них взагалі немає нічого святого.
Різноманіття комплектуючих в сучасній велоіндустрії дозволяє зібрати будь-що. Все базується на трьох принципах — в яких умовах ти плануєш їздити, яка твоя мета, скільки грошей ти здатний на це витратити. Регулярно з таких комбінацій народжуються серійні моделі та з’являються нові класи велосипедів.
Надивившись на це божевілля я вирішив спробувати щось нове з думкою “якщо вийде якась хуйня я просто поверну все як було”. Ідея дуже проста — встановити drop bar (баран) на звичайний гірський велосипед. Відповідно довелося дещо змінити.
Часто таку комбінацію можна зустріти під назвою “Monster Cross”. Є ідеологи та послідовники цієї секти, але і тут все не чітко. Скажімо якусь monster cross гонку можуть їхати обидва байки на фото вище і будуть в заліку. Використання подібних комбінацій дуже широке — і гонки і байпекінг і ендьюренс… Тому хоч і назва у цього явища існує, але всьо сложна ніпанятна.
Оскільки за основу взято MTB раму є певні складнощі — ці рами мають довгий передній трикутник. А кермо типу баран і дуали зсувають позицію рук значно вперед оскільки розраховані на коротші рами шоссе/грейвл/крос. Відповідно щоб не опинитися в лежачому положенні потрібно обирати максимально короткі руль і винос.
На раму 18,5” (заводське маркування Trek) при моєму зрості 1,8м встановлено винос 40мм і кермо Author ACO-HB-Gravel X8 з річем 70мм (ширина 460 мм з розведенням 6 градусів). Седло трошки зсунуто вперед через і оп — по геометрії посадки це наближено до Cannondale Topstone або Merida Silex. Тобто сидіти абсолютно комфортно, але звісно MTB геометрія нікуди не зникла — гостріший кут рульової, короткий винос, довга колісна база.
Дуали Sensah Ignite 2х9
Sensah роблять бюджетні, але людської якості дуали. В них є повний групсет під 11 швидкостей, але перемикачі тільки шосе до 32Т. Також варіанти на 9 і 8 швидкостей, все з механічними гальмами. 9 швидкостей мене цілком влаштовувало тому цей розклад залишився не змінним — 36 спереду, 11-36 сзаду, ланцюг KMC X9.
Лише одна ручка — і гальма і перемикання вгору/вниз. Лівий — просто гальма.
Sensah сумісні з Shimano (нажаль) тому в парі встановлено добре всім знайомий Shimano Acera RD-M3000SGS. На такий сетап я перейшов із МТБшного Sram X5 і мушу визнати, що той комплект працює краще ніж Sensah+Shimano (касета і ланцюг ті самі).
Майже Tesla )
Обмотка PRO Race Comfort Silicone товщиною 3мм. Не жлобіться на нормальну обмотку — вона має витримати жорсткі умови бездоріжжя.
А терпіти їм доведеться багато.
Надійне алюмінієве кріплення під смартфон встановлено змість кришки рульової.
Навігація Komoot. Завантажені офлайн карти (30 євро, а хто встиг тому 20, за весь світ з майбутніми оновленнями). Redmi 5 Plus тримає десь 8 годин навігації в голосовому режимі. Вимкнені 4G, WiFi, мережа… тільки GPS і приємний жіночий голос.
Ненавиджу проводку звисаючу з усіх сторін. Тому все заведено в раму.
Через адаптер HOPE в напівінтегровану рульову встановлено конусну вилку — китайкарбон який вже відкатав 3 роки.
11-36 вистачає всюди де я їзджу.
36T narrow-wide made in china — ЗБС. Ланцюг тільки KMC X.
Maxxis Ikon 2.2 — класика. Перехід на безкамерку в процесі.
Від IKON весь бруд швидко відлітає як тільки ти виїзджаєш з гімна, але летить воно всюди!
Avid BB7 — хардкор. Не скажу, що це найкращі гальма в світі, але якщо механічні то тільки BB7.
Вілсет стоковий окрім задньої втулки — Novatec XD612SB-A.
Випадково зустрів на алі — гумове кільце на штирі рятує від потрапляння води і бруду в раму.
Комменты Facebook
Disqus (0)