Bike in City

Specialized Amira SL4

Останнім часом шосейний велосипед набирає все більшої популярності. Бревети, шосейні марафони, різного роду сотки збирають сотні й тисячі учасників. Все більше людей вирішують спробувати шосе, якщо в чоловіків в основному не виникає проблем з вибором, то дівчатам визначитись дещо складніше. Для нас критерії вибору не обмежуються комплектацією та вагою, ми також звертаємо увагу на зовнішній вигляд, комфорт, щоб велосипед був няшним і щоб ми на ньому почувались королевами :). Саме ці характеристики були враховані розробниками і втілені в жіночій моделі шосейного велосипеду Specialized Amira (аналог в чоловічій лінійці — Tarmac).

Це велосипед який ідеально підійде райдеру будь-якого рівня підготовки для тренувань, змагань та поїздок в гори.
Велосипед просто створений для людей котрі хочуть відчути швидкість та легкість, вперше сівши в сідло одразу хочеться розкрутити колеса і летіти за горизонт. Аміра повністю виправдовує очікування — вона дуже швидка при розгоні, легка в підйомах та непогано «з’їдає» незначні дефекти покриття. Завдяки коротшій ніж у Тармак, жіночій геометрії рами Аміра маневрена в різких поворотах і дозволяє відчувати себе більш впевнено під час проходження віражів та гірських серпантинів.

В моєму використанні було декілька велосипедів, всі вони були б\в, перший не підходив за розміром, в другому трансмісія жила своїм життям, третій мав зварену раму і «вбиту» ходову, четвертий — просто «крокодил» радянського виробництва і універсального розміру XXXL. Тренування на них було суцільним стражданням, «но пятый мой совсем не такой»(с) — Аміра стала для мене порятунком і з нею я почала отримувати насолоду на кожному виїзді від чіткої роботи трансмісії, легкості та швидкості під час прискорень. Сидіти в групі вже стало не так важко, принаймні не потрібно зосереджуватись на філігранному перемиканні передач, щоб ненароком не скинути замість однієї зірки — три чи чотири.

Щодо комфорту. Спілкуючись з різними райдерами звернула увагу що більшість готові викласти гроші за карбовел на топовій оборудці, але при цьому в них не залишається коштів для налаштування посадки, придбання сучасного екіпірування. В результаті замість зосередженості на перемозі в змаганнях, комфорту під час тренування вони будуть боротись з болем та незручностями. Пересічному любителю можна сміливо купувати велосипед на Shimano 105, тому що він 100% довезе вас до фінішу так само як і вел на Ultegra чи Dura Ace, а на зекономлені гроші краще придбати хорошу накатисту гуму, сучасну форму, нормальне взуття, сідло відповідного розміру та форми, зрештою пройти процедуру налаштування посадки.

Особисто мені Shimano105, базові бюджетні колеса і вага велосипеда 8+кг не заважало їхати в групі лідерів на аматорських змаганнях та не відставати від хлопців на тренуваннях. Раніше, коли в мене не було розуміння всіх цих ньюансів, мені не хотілося їздити довгі дистанції на шосері через затерпання ніг, рук, затікання в шиї та болісні відчуття від 130мм сідла. Тому коли говорю що краще придбати топове екіпірування і зручно сісти на вел, це дійсно так, адже сама через це пройшла. Звісно якщо ви маєте можливість придбати топовий велосипед, топовий екіп, пройти BGfit то так і зробіть, але якщо ви моніторите сайти в пошуках дешевого, топового б\в карбо-шосера з Європи, а потім їздите на ньому в незрозумілих позах, в екіпі з китайських сайтів, з середньою 25км\год. Для чого вам такий велосипед?))

Всім відомо що моя профільна дисципліна — крос-кантрі.

Але за останні два роки я прийняла участь в декількох шосейних стартах — ІТТ в Луцьку, групова гонка по бруківці в Мукачево, шосейний марафон 100км у Вінниці. Також цьогоріч втілила в життя давнє бажання покататись в Карпатах на шосері. Скрізь почувала себе більш ніж комфортно і точно набагато краще ніж на попередніх шосерах котрі не підходили по різним параметрам, і навіть обвіс Dura Ace, на одному з них, не міг виправити суттєві недоліки))) Впевнена що не використала увесь її потенціал, тому продовжу випробовувати велосипед в 2018 році в бойових, змагальних умовах для яких вона була створена.

Загалом велосипед показав себе добре, нарікань на нього зовсім немає. На Аміру звертають увагу, вона викликає бажання проїхатись і не просто покататись, а добряче вкрутити і залишити все на ось тому апхілі. Її можна сміливо використовувати в різного роду шосейних змаганнях.
Що я можу сказати про Аміру в підсумку: жорстка під час спринтів, легка на розгін, зручна в підйомах і маневрена завдяки коротшій базі в жіночій моделі, симпатичні лінії вигинів що створюють особливий шарм, на ній можна долати довгі дистанції і відчувати втому лише в м’язах ніг від навантаження.
Amira — це саме та вірна конячка, котра відвезе Вас куди завгодно швидко та з комфортом, головне не забудьте скористатись послугою BodyGeometryFit для налаштування правильної посадки на велосипеді 😉

Придбати такий велосипед можна в офіційного дилера — Specialized Bicycles Ukraine

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Ольга Віюк

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: