Bike in City

Мікрорулілово, Флоу, Бантік

Дивно, але факт — так званий «не сезон» радує більшою кількістю гоночних івентів, ніж тепла пора року. Чи ненаїздились, чи якраз всі форму набрали, чи просто руки зудять робити круті гонки. Тут тобі і Зимовий кубок, і мікрорулілово, і Китаєво. Все для розваги поціновувачів кантрі.

Відчуйте флоу!

Що ж таке «мікрорулілово»? Це унікальний формат гонки, траса якої вирізняється невеликою протяжністю, зазвичай закільцьована, не має швидкісних ділянок і майже повністю складається з поворотів та іноді приправляється більш складними технічними елементами. Розігнатись немає де, травмуватись теж (зазвичай), але потрібно постійно їхати потужно, при цьому максимально зконцентровано. Переможець повинен мати спритність макаки і потужність лося.

Ось, що пишуть самі організатори про формат:
Короткі фанові траси з КК, для прокачки скіллів. Трассу з мікрорулілова можна прокласти у будь-якому парку, чи на пустирі. Навіть за багатоквартирним будинком на зеленій зоні.
Достатньо п’ятачка 50*50 м і бажання. Рельєф на трасі необов’язковий Трасса будуєтсья граблями за 1-2-3 години. За смаком можна накидати перешкод, чи накопати рельєф. Практика доводить, що на трасі яка їдеться 2 хв, можна упоротись так, що треба відпочинок перед другим колом.
Існуючі траси:
— парк Совки.
— парк Дубки
Будуйте мікрурулілово у своїх парках — і будемо проводити Мікрочемп!
Вимоги до трас з мікрорулілова:
— петлі траси повинні сплановані так, що дві діаметрально протилежні точки на трасі повинні знаходитись поруч, на прямих. Це стартові прямі і лінії старту/фінішу для дуелей.
Лінії старту/фінішу знаходяться у діаметрально протилежних точках траси, відносно кола.
Але териториально у одномі місці, на одній лінії.
— час проходження траси 2-3 хв.
— багато поворотів
— компактна по площі
— вся траса проглядається

Фан такої траси полягає у абсолютній універсальності. Навіть бачачи її перший раз, середньостатистичний кантріла може проїхати технічно рівно і не спішуючись. І ту ж саму трасу, у разі бажання приїхати у призерах, треба довго і наполегливо прикатувати. Адже щоб зняти 2-3 секунди з середнього результату, гонщик повинен проходити всі елементи ідеально та ще й валити на піці потужності. Тому гонки формату «мікрорулілово» завжди збирають великі юрби фанатів. Новачки приїздять покататись у своє задоволення і повчитись у профі, а останні ганяють з ціллю показати суперникам свою вправність та опанувати технічні нюанси.

Тому, дізнавшись про проведення 5 листопада «Мікрорулілово Флоу», я відмітив цю дату в календарі і переніс усі справи. Такі гонки пропускати не можна.

Хто ж організував це дійство. Знайомтесь — Андрій Навроцький, він же Бешенный_бантик, один з найсильніших київських гонщиків та ідейний натхненник формату «мікрорулілово» вцілому.

Траса «Мікрорулілово Флоу», зізнаюсь, мене приголомшила. Основна родзинка — місце старту гонщиків. Учасники стартують з однієї точки і в ній же фінішують. Обидві петлі траси майже рівноцінні (я не знаю скільки часу знадобилось організаторам для такої філігранної вивірки). Це було цікаво стартуючим, адже давало відчуття постійного контакту з суперником і мотивувало їхати на «усі гроші». Але основну втіху отримали глядачі, бо вони бачили красивий старт, проїзд майже усіх елементів, зустріч гонщиків на середині дистанції та видовищний фініш. При цьому напруга була така і підібрались настільки сильні спортсмени, що переможця часто треба було визначати по фотофінішу, добре, що така можливість була.

Технічні елементи — фішка траси «Флоу». Це як зхрестити кантрі, циклокрос і гравіті, а те що вийшо посипати осіннім листям. Трампліни, кам’яні секції, місточок, повороти на 180, змійки і велика кількість дерев (у одному місці вони стояли так близько, що не давали змогу проїхати учасникам з кермом більшим за 750мм, треба було вигадувати спеціальну техніку).

Але що характерно, все цілком безпечно і без непотрібного ризику. Та про що говорити, навіть діти проїзжали усі елементи! Або як сказав Андрій Бригіда «Мною можна тестувати трасу, де проїде Котяра, там проїде кожен», і таки він все проїхав:)

За чим люди приїздять на гонки? За катанням. Образливо приїхати, прогнати одне коло і весь інший час провести в якості глядача. На «Флоу» організатори спробували уникнути таких ситуацій.

Був обраний наступний порядок проведення змагань:
Частина 1 — Кваліфікація. Два заїзди на час. Роздільний старт. За результатами Кваліфікації формуєтсья дуельна сітка.
Частина 2 — Дуелі. Дуєлі являли собою Гонку Переслідування. Два гонщика стартують з діаметрально протилежних частин кола. Хто перший проїде одне коло і перетне свою лінію старт/фініш — той і переміг у дуєлі.
Так що всі отримали свою порцію катання.

Важливою деталлю є те, що гонка проводилась саме на день народження Андрія Навроцького. А значить окрім змагань, учасники і гості отримали гарячий глінтвейн, порцію сосисок і тепло багаття, було б добре такі афтепаті робити на усіх гонках.

Трохи відгуків про гонку від учасників

Був дуже вражений технічними елементами, а саме їх продуманістю та особливо виконанням. “На лицо ужасные добрые внутри” (с). Антон Кохан

Було цікаво приїхатись по тім викрутасам. Навіть даже перебор був у мене в випіндражі, вийшов з кабінки але з позитивом. Дикий Джо

Переборол себя и наконец-то хоть что-то заставил себя прыгать. Но еще учиться и учиться :) Андрій Бригіда

…єто самое крутое др на котором я был, очень душевно. Олександр Лозенко

Очень классное мероприятие.
Формат дуэлей оставляет место всему — победам на классе, досадным результативным ошибкам, вырванным на зубах финишам. Очень ярко. Супер формат, однозначно стоит внимания.
Спасибо имениннику.  Костя Жученко

Домашній, приємний та душевний івент, з дуже прикольною трасою. Ніякого ригалова і ахтунгів, чистий фан і ржаки. Від душі пофанився на своєму СХ. Іван Мєдвєдєв

Мне нра. Локально и глобально. Л — фаново и забавно, Г — куй технику зимой, чтобы летом не было печально за бесцельно проеханные кило километры. Ну и в частности — трасса лучше прошлых вариантов, на голову лучше. Оч прикольно проявляет крабовые ездовые замашки. Андрій Щербацький, переможець гонки

Цікаво також було спостерігати за учасниками на різних велосипедах — від циклокросу до злих гравіті-підвісів. Як гадаєте, хто виявився швидшим?

За результатами дуелей сформувалась така трійка найсильніших:

  1. Щербацкий Андрей — AndrewS82
  2. Божков Илья — i.bozhkov
  3. Шилижинский Владимир — Shilik

Редакція Bike in City вітає переможців, направляє найкращі побажання імениннику та йде готуватись до наступних гонок!

Більше фото — у нашому Facebook.

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: