Bike in City

Командний спринт

Командний спринт відрізняється від індивідуального спринту. Часом його плутають із груповим спринтом, однак і тут промах. Інші назви — італьянка, або олімпійський спринт. Важливо розуміти дві речі про які йдеться у назві гонки. Перше — це спринт, а отже заїзд максимально вибуховий на короткій дистанції. Друге — це командний заїзд, а отже це вимагає скоординованості, спільної роботи ну і прикатки між товаришами — словом, як у команді. А ще командою можна носити одинакову форму і робити різні смішні композиції!
Команда YATAGARASU / м. Київ
Інше, що не випливає із назви це те, що гонка на час, тому в заїзді бере участь лише 1 команда, що змагається проти секундоміра. У команді три роверисти і, відповідно, спринт на 3 кола. Така залежність кількості учасників від кількості кіл полягає в тому, що кожен учасник повинен відпрацювати свою зміну на одному колі по черзі. Далі детальніше.
Гонщики стають в ряд на лінії старту. Важливим моментом є правильне розташування гонщиків відповідно до позиції в заїзді. Найнижче (зліва) стає учасник котрий їде перше коло, вище (посередині) — той, котрий їде друге коло і найвище (справа) — гонщик, що їде останнє коло. По команді «старт» всі троє одночасно починають рух, за рахунок різниці довжини траєкторії на віражу поступово розтягуються в поїзд, після проходження одного кола, перший учасник, котрий вів команду, сходить вправо тим самим віддаючи лідерство другому, який їхав за ним. Так само робить і другий учасник провівши наступне коло. Нарешті третій учасник їде самостійно останнє третє коло і саме його фініш фіксується секундоміром. Кожен учасник віддавши зміну, приймає вправо і продовжує котитися вище синьої (стаєрської лінії) до закінчення заїзду.
Запорукою успіху в цій гонці є якомога правильніше розставити учасників відповідно до їх рівня витривалості і швидкості. Найлегше їхати першому учаснику — розганяючому, так як він “найсвіжіший” і його дистанція всього одне коло. Найважче, відповідно, останньому — фінішеру, адже він їде всі три кола хоча й сидить на колесі у решти. Однак роль кожного важлива і унікальна — розганяючий повинен стрімко, але рівномірно розігнати команду, другий повинен протягнути фінішера до останнього кола, а фінішер у свою чергу не потухнути і видати всі вати, що залишилися на фініші.
Завданням два є якомога швидше згрупуватись у поїзд, сівши одне одному на колесо, і не розтягнутися по треку під час прискорення. Якщо ви учасник 2 або 3 то швидке згрупування допоможе вам зекономити сили у повітряному мішку за лідером. Якщо ви змазали розгін і не сіли на колесо, то толку від ваших зусиль менше і, скоріш за все, ви розтратите сили до своєї зміни.
Ось для чого команді потрібно прикатуватися один до одного. Відпрацювання техніки командного старту — важливе. Не менш важливо — вчасно дати зміну. Судді особливо прискіпливо дивляться, щоб зміна була між двома фінішними лініями — червоною і білою. Якщо зміна зарано (до червоної лінії), то наступний роверист мусить впрягатися раніше і він швидше змучиться. Якщо запізно (після білої лінії), то судді можуть оштрафувати команду, а то й зовсім дискваліфікувати.

Головне — не забувайте, що це спринт. Їхати потрібно з вибуховою швидкістю і видавати всі свої сили від старту до фінішу. Переможе безумовно та команда, котра покаже найкращий час. Це, мабуть, найтехнічніша гонка на треку. Роверисти в командах намагаються їхати якнайближче один за одним. Часом на швидкостях зусилля доводять до втрати пильності і можна втратити контроль над велосипедом, наприклад як на цьому відео.


Оригінал тексту

Київський велотрек

Автор — Андрій Шуляр

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: