Bike in City

Кінець епохи півнів? Універсальний гак для перемикача від SRAM

На велосипеді досить багато різних частин, які ми хотіли привести до одного знаменника, незалежно від виробника та моделі. Підсиділи, втулки, розміри кареток — і, звісно, гак для перемикача. Щодо перших трьох потрібно буде почекати, а поки SRAM зробили крок вперед зі своїм Universal Derailleur Hanger (Універсальним Гаком для Перемикача), вартістю у 15$. Окрім того, що він коштує всього 15 баксів, він також доступний в якості “open-source” розробки, та не буде вимагати жодних ліцензійних відрахувань.
переклад статті Pinkbike.com, фото — pinkbike.com
Навіщо SRAM було втручатися у цю справу, коли велосипедні компанії вже мають власні гаки для перемикачів? За останні роки це стало проблемою — деякі бренди вирішили створити цілу купу (і навіть більше) гаків різних форм та розмірів. Вам потрібен гак 2016 чи 2017 року? Існує велика ймовірність, що вони будуть різними, тож вам краще знати відповідь на це питання. А може ви вже завтра зібралися у далеку подорож? Вибачте, на гак потрібно буде чекати кілька місяців. Повний жах!
Концепт використання універсального гака у різних моделях, рамах, брендах має право на життя. Ви скажете: “краще пізно, ніж ніколи” — але все залежить від виробників, та як швидко вони перейдуть до цього рішення.

Бачите цей виступ на гаку? Він створений для того, щоб направити ланцюг на касету, у випадку, коли він зіскочить з найменших зірок.
Також, має сенс те, що компанії-виробники трансмісій також повинні займатися виготовленням гаків. SRAM хоче мати певну сталу точку — це означає, що з рівняння прибереться кілька змінних. Якщо вони зможуть контролювати форму гака, вони будуть точно знати, як поведе себе перемикач під навантаженням і де він буде розташований відносно касети. І це, зрештою, підвищить якість перемикання. А які можливості відкриються для електронних перемикачів…
Головна фішка цього гака у тому, що при ударі по перемикачу, він трохи провернеться назад. Він не зможе повернутись на початкову позицію самостійно, та вам необхідно буде повернути його на місце вручну. Вірогідність отримати такий сильний удар по перемикачу зазвичай досить невелика, але вона є. Цей гак сумісний з усіма наявними перемикачами від різних виробників. Хтось скаже, що сучасні перемикачі вже мають можливість трохи зміщуватися назад — і будуть мати рацію. Але у майбутньому, цей функціонал може взяти на себе гак.
Те, що виглядає на гаку як виступ — це спеціальний захоплювач для ланцюга. Він створений для того, щоб направити ланцюг на касету, у випадку, коли він зіскочить з найменших зірок — це повинно покласти край ситуаціям, коли ланцюг застрягав між касетою та рамою. Хоч це і відбувалось досить нечасто, але дуже дратувало.
Ні, SRAM не змушує виробників рам переходити на якусь унікальну власну конструкцію; вона не потребує іншого перемикача — все буде працювати, навіть Shimano. Вже існують велосипеди, що використовують цю новинку, але у найближчому майбутньому  очікується збільшення їх кількості.

«The UDH» має конструкцію, що надає йому можливість трохи провертатися назад, та вберегти як себе, так і перемикач навіть у найгірших випадках.
Чи має весь цей задум якийсь сенс? Чи потрібно виробникам трансмісій також виготовляти гаки для них? Або вас влаштовує нинішнє положення речей?

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Єгор Струль

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: