Bike in City

Hutchinson. Огляд кантрійної гуми.

Останнім часом бренд Hutchinson нарешті перестав сидіти на розробках з початку двотисячних і досить активно розвивається.
Мені, як амбасадору бренда, це доставляє.
Бо раніше на питання “що взяти для кантре” — найчеснішою відповіддю було — “візьми айкони, або ральф/рокет, або фасттрек”.

Ну тобто для шоссе у хача все добре.
Для гравіті також можна було щось обрати.
А от для кантріл були погані новини.
Що було раніше — надійні і важкі покришки. Я про кобру і пітона.
Вони годяться для покатушок, але не для гонок, хіба що ти амбасадор.

Я ностальгую за гончими покришками з початку ери найнерів. Коли типова кк покришка — ральф 29х2.25″ важив до 550г і при цьому не травив боковинами, а 650г — це вже версія з захистом. Сумна тенденція повального збільшення ваги.
На такому фоні Hutchinson виглядає вже й не таким важким.

У 2015 виходить Тайпан — просто офігенна покришка для переднього колеса. Катить і тримає, ще й вага приємна. Годиться і на кантрі і у гори на трейли і для легкого ендуро.

У 2018 реліз Скелетона — чисто кантрійна гоночна покришка шириною 2.15″. У 2020 лінійка розширюється версіями 2.3″ та отримує захист боковин.

За нею у 2020 виходить Кракен — виглядає як Скелетон на на стероїдах. Трейлова покришка шириною 2.3″ у версіях з захистом і без.

І це прямо свято — нарешті лінійка покришок Hutchinson закриває весь спектр мтб від ендуро/ДХ до гейлайт кантрє.

Далі мої суб’єктивні рекомендації по вибору комплектів покришок для різних умов.
Від лайтка до рубілова.

Skeleton (F) + Black Mamba (R)

Найшвидша комбінація для сухого і швидкого трека. Максимум швидкості, мінімальний опір кочення.
Все або нічого.
Ця пара не пробачає помилок у поворотах — у заднього колеса бокового зацепу майже немає. Зате як катить!

2х Skeleton (F +R)

Пара скелетонів. Звичайний комплект для кросс-кантрі.
Гарно гребе. Скелетон має непоганий боковий зацеп (як для кк).
Їде як виглядає — швидко, впевнено, любить хардпак, не любить грязюку.

Kraken (F) + Skeleton (R)

Нрж комплект для кк. Можна спокійно навалювати вниз по кантрійним та парковим трасам.
Кракен надійно тримає морду, а скелетон чудово прискорює.
Беремо ті ж самі покришки у версії Hardskin, і отримуємо швидкий комплект для гірських марафонів по сухому. До Кракена 2.3″ пасує Скелетон 2.15″ — візуально ширина маже однакова.

Taipan (F) + Cobra (R)

До появи Кракена це був мій комплект на гірські марафони.
Чіпкий Тайпан і катяща Кобра.

 

Taipan (F) + Kraken (R)

Комплект для трейлів, для фанового лайт-ендуро, для гірських марафонів. Катить і тримає у майже будь-яких умовах. І вгору і вниз.
Мій вибір на марафони 2021 (а також ендуро).
Тайпан 2.25″ має ширину 57мм, а Кракен 2.3″ — 56мм.

 

Якщо вам мало зчеплення, то ось вам Griffus. Але то вже зовсім інша історія.

 

Захист.

Для кантріли у Hutchinson цікаві два рівні захисту:

  1. Ніякого захисту. Стандартна лайтова тюбліс покришка. Товщина боковин приблизно як у спеш контрол. Досить товста, я ставив такі версії на перенє колесо в гори і покищо везло)
  2. Hardskin. У Натчінсона є кілька варіантів хардскіна з однією назвою. Це може бути і щось типу швальби снейкскін так і якась броня з вагою більше кіло.
  3. Hardskin Remise. Щось типу швальби снейкскін. Але це не точно.

Краще щупати. Там не завжди очевидно. Особливо у старих моделей.

 

Вага / Ширина.

Тут покришки на яких я їздив у сезонах зо 2020 включно.
Всі катані і з залишками герметика всередині.

Тут не повна лінійка. Буду додавтти нові моделі з поповненням моєї колекції покришок.

 

Taipan 29×2.25″

Tubeless Ready. Без захисту.
Вага — 722г
Ширина — 57мм

 

Kraken 29×2.3″

Racing LAB. Tubeless Ready. Без захисту.
Вага — 716г
Ширина — 56мм

 

Skeleton 29×2.15″

Racing LAB. Tubeless Ready. Без захисту.
Вага — 620г
Ширина — 54.5мм

 

Black Mamba 29×2.0″

Tubeless Ready. Без захисту.
Вага — 509г
Ширина — 52мм

 

Cobra 29×2.25″

Tubeless Ready. Hardskin Remice
Вага — 790г
Ширина — 54.5мм

Cobra — класичний Хатчінсон.
Вона божественно катить, просто неочікувано добре.

Гарно гребе по сухому і тримає у поворотах.
Але.
На мокрому глинистому грунті забивається і взагалі не дає ніякого зчеплення.
На передньму колесі не любить каміння, там її носить туди сюди.
До того ж вона вже не випускається у версії 127tpi hardskin. Тільки 66tpi. А компаунд став твердішим і не таким чіпким.

 

Python2 29×2.25″

Tubeless Ready. Без захисту.
Вага — 799г
Ширина — 55мм

Ще один класичний хатчінсон.
Високий профіль дає комфорт.
Катить так собі.
Пристойно гребе, середньо у поворотах (Кракен сильно чіпкіший і краще катить).
Важка з товстим шаром гуми на борттах і дорожці.
Підійде для туристичної і повсякденної каталки.

 

 

 

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Андрій Навроцький

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: