Bike in City

Досвід 327 Людей, які подолали 8.1 мільйонів кілометрів

Iнформація, що подана в даній статті, базується на опитуванні веломандрівників, проведеному Тімом з порталу The Next Challenge. Лише уявіть  — 327 опитаних, на одометрах яких сумарно 8,089,000 км (5,030,000 миль). Фактично, ми можемо вивчити і зрозуміти декілька характерних речей від найдосвідченіших ентузіастів велоподорожей.

Оригінал статті написаний ентузіастом Alee Denham для ресурсу Cyclingabout.com.  
 
Важливо розуміти критерії відбору цих мандрівників. Так, респондент повинен мати хоча б одну велоподорож на 10,000+ км (6200+ миль). У підбірці присутня велика кількість транс-континентальних мандрівників, а також є той, хто витратив понад 16+ років на велоподорожі. Декілька мандрівників продовжують свої незавершені мандрівки, намагаючись побачити кожну країну світу.

Даний матеріал зфокусований на окремих компонентах і деталях туристичних велосипедів цих навколосвітніх мандрівників.

Які педалі обирають: контакти-SPD проти платформ (топталок)

Як бачимо, поділ і світі туризму досить рівний між топталками і контактами, що яскраво демонструє: не важливо, які педалі ти обираєш — якщо ти справді хочеш долати великі відстані, ти здатен це зробити! І паритет між типами педалей буде зберігатись і надалі, адже кожен з них має свої переваги у залежності від вашого стилю подорожі.

За посиланням (Eng) можете дізнатись трохи більше про використання контактів у сфері велотуризму

Тип керма: флет (МТБ) проти метелика (туристичне мультикермо) проти шосейного барана

Щодо питання типу керма, думки опитаних сильно розділяються. Як показало опитування, МТБ-флета, який має одну або дві позиції хвату (дві, це якщо з «ріжками» — Прим. BIC) достатньо для переважної більшості веломандрівників (привіт Денису Сімковському!). Маже третина віддає перевагу можливості змінювати хват з верхнього на нижній, яку дає шосейне кермо. І лише п’ята частина обирає можливість горизонтальної зміни хвату (ближній-дальній), яку забезпечує мультикермо «метелик».

За лінком (ENG) — ґрунтовний матеріал про різні типи туристичних «рулів» (так, знаю, що «кермо», проте як буде у множині? «кермів»? — Прим. BIC)

Найбільший холівар українських велосипедистів — розмір коліс. Проте серед мандрівників опції трохи інші: 26″ проти 700c (шосе)

Останні десятиліття, у сфері світового туризму співвідношення 26-х до 700-х тримається на рівні 2 до 1. Але є усі підстави очікувати на суттєве збільшення переваги шосейними 700с та 29-ми колесами у сегменті міжміських турінгів у майбутньому, так як усі сучасні велосипеди випускаються саме з такими розмірами.

Почитайте трохи роздумів автора (ENG) про вибір «26» чи 700с»

Гальма: обідні чи дискові?

Однозначно, серед опитаних мандрівників обідні гальма переважають. Але знову ж таки, пам’ятайте про те, що більшість респондентів вже завершили свої мандрівки. Технологія дискових гальм досягла достатнього рівня надійності і практично усі нові турінги у 2017 році випускаються саме на дисках. Ми очікуємо побачити дискові гальма на велосипедах більшості навколосвітніх мандрівників протягом наступних 10 років.

Ось, що вам необхідно знати (ENG) про різні типи гальм на туристичних велосипедах

Тип трансмісії: перекидка чи планетарка?

Не викликає подиву той факт, що більшість використовує трансмісію із звичайною перекидкою. Така система дешевша, легша та простіша у ремонті у всіх країнах світу. Проте, не зважаючи на це, третина опитаних використовує внутрішню трансмісію (планетарку), наприклад 14-швидкісний Rohloff цінуючи її закритість та відсутність необхідності постійно обслуговувати такий тип трансмісії.

Може хтось з читачів також завершив подорож на 10,000 кілометрів? Ви можете внести свій вклад у цю Базу знань. Поділіться досвідом!

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Богдан Воеводин

Сооснователь Bike in City

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: