Bike in City

WC3 Міністерка

  1. Я фінішував! І нічого під час гонки не відпало!

  2. Воно відпало після фінішу. Ідеально — болід розвалюєтсья перетнувши лінію.

  3. Всі лажі на гонці — особисто мої. Ніяких випадковостей і несподіванок.

  4. Іхати будь-яку гонку без прикатки — дике ололо. Гонки Амерса їздив без прикатки — результат сам за себе. Типу прокачка їзди без прикатки.

  5. По страві нарахував що злив більше хвилини за гонку, просто через незнання траси.

  6. Торік на ВС домінували ми з Щербацьким. Тепер їздимо по жопам. У топ 5 багато нових обличч — це кльово.

  7. У сб на Мікрорулілові отримав розуміння швидких поворотів на снігу, закладати байк — отказать!

  8. Внєзапно забовтувався — 34(овал) х 10 не вистачало. Треба зірку під рівнинку.

  9. Жвтн — сотона!

  10. Машиною на ГГ — залишився без глінтвейну. Заздрість!

  11. Trailmech досі не розвалився)

  12. Продавав куртку Крафт Єліт 3 роки. Хто не купив — страждайте — куртка офігенна. Їхав гонку

Лайфхаки:

  1. Гідропак у кишеню майки під куртку — і у вас теплий напій, під час зимових гонок/покатушок.

  2. Якщо скотчем замотати вентиляційні отвори у велотуфлях — тепло майже як у бахілах, але нічого не заважає спішуватись і не задирається. 2 пари шкарпеток)

  3. Закриті скотчем передні вентиляційні отвори шолому сильно покращують комфорт голови.

  4. 2х велотруси + легкі ногава + віндстоперні колінки майже так само тепло як і у зимових штанях, але рухатись набагато легше.

  5. Рукава на руки, під куртку — можна менше одягати на корпус.

  6. Калипери закриті скотчем — і у вас лід не заблокує роботу гальм.

  7. Після фінішу — замніти 100% одягу. Навіть якщо у вас там космічні технології і маркетологи дають гарантію, що сохне миттєво. Не миттєво. Проти фізики не попреш. Коли воно випаровує вологу, заодно ще й охолоджую. Коли фігачиш — це ок, коли стоїш — шлях у лікарню. Я перевдягнув тільки все що вище поясу — мінімальний мінімум.

Далі можна не читати, якщо ви, як і я, вважаєте мою писанину УГ.

Далі буде “длинный опус на, скорее всего, мове о том, как оно проснулось, как почистило зубки, как помыло писю” ©

ДР малого, і десь між витиранням пилом, збиранням кількох наборів лего біонікл і розставлянням тарілок на стіл — хапаю байк і їду на Мікрорулілово.

Неглибокий сніжок, поворотики ммм.

На кожному повороти зносить. На вильоти розгону нема.

Протоптав тропи перед трамплінчіками — ух який я молодець. Побудовано так, що і на маленькій швидкості перелітається чітко заднім за бревно.

На снігу не можна закладати байк! Тільки байк нахиляється — прощавай зчеплення. Окай — пробую байк не нахиляти.

Інша справа! Байк тримаю вертикально, нахиляю тільки корпус. Зчеплення більше — швидкість вища.

Неділя.

Хотів приїхати за годину і прикатати. Але приїхав як завжди за 20 хв.

Вистачило тільки глянути пару місць.

Хоча через затримку — встиг би глянути і коло повністю. Нєгодую!

Nutrixxion у кишеню — може буде заруба, то використаю. (не знадобилось)

Жвн зі старту ввалює як сотона!

Відразу не сів — прощавай план А. Жвтн тут точно все прикатав і повторяти його траєкторії не вийде.

Їду за Андрієм.

Підйомчик можна праворуч довго, можна напряму через корінець. Щербацький гальмує, але проїхав, але меня довелось зпішитись. Привіт жопа пелотона!

Трохи обганяю на стартовій.

На Рейках туплю і пропускаю. Знову обганяю Шиліка і Ко.

Сінгл офігенний — набуді вчора скіли поворотів допомагають. Очерет у мордяку ммм!

Східний пляж — наздогнав Щербацького і Боженко. Обгінати ніде. Хочеться перекластись до Хлопова.

Раз тикнувся по альтернативній тропі — втрата часу. На наступних колах — туди повно слідів. Доставило)) Страждайте))

Обігнав. Повний газ!

Забовтуюсь! Це 3й випадок, коли 1*11 нєочень. 34й овал і 10 на касеті — не вистачає. Треба докупити ще одну зірку під рівняк. 36 або 38, круглу. Ну і тренування під ломове кантрі змінили мій стиль педаляжу з спінінгу на підламування.

northern twilight. Торчик. Прикатав би — знав би, що влоб його не виїхати. Врум врум, колесо пробуксовує — їду назад.

О тропка з корінцями. Поперечні корінці під кутом. Знесе. Треба забрати руки з гальм, розгрузити байк — проїхав!

Прямо тропа, ррр якийсь pidaras поклав колоду

Женусь за Божковим. Обганяю до торчика на southern sun. Знову по прямій на корінець. А Божков об’їхав праворуч і вже попереду.

Через коло northern twilight. Наздогнав Божкова. Виїхав нагору. Обретаюсь, що там за спиною

Хуяк у сосну) Лежу. Зачепив кермом.

Дєрзкій Кресан спірнтує на початку 3го (2го?) кола.

Фановий з’їзд по корінню. Можна звичайно і ліворуч плавно, але я ж шукаю кльових фоток і взагалі таке коріння, що гріх об’їхати.

Перебор зі швидкістю, кидає на листі/корінні зад несе у дерево. Крабом раком боком, катапультуюсь!

Викрутити гальмівну ручку назад. Вирівняти руль.

Тупак на коліях, фак між ними. Пляж. Гудки поїзда — комусь не фартануло)

Поворот. Через кущі слід. 100% Амерса. Повертаю туди.

Воєводін кричить — ти по траєкторії Амерса! Бінго!

Секунда слабкості. І відразу ловлю якусь колію. Рефлекси рятують від падіння.

Чіткий проїзд northern twilight — привіт КОМ.

На західному березі наздоганяю Кресана.

Він валить норм, а мені не вистачає каденсу, щоб прошити.

І так кумедно їде — трохи покрутить — і трохи накатом.

Біля бази починаю атакувати, він захищається. Треба вирізати до апхіла, або буде спрінт. Але він промазав поворот.

Прокатую надійно southern sun. Фініш.

Треба щось робити з прикаткою, бо забагато тупив на техніці, по старій памя’ті більш менш непогано їхав тільки кусок між ж/д.

15:58 / 16:20 / 15:46

Найшвидше останнє коло, коли вже знав, як їхати, але і втома відчувалась.
Всім GG котани!

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Андрій Навроцький

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: