Нова покришка у лінійці Hutchinson для трейл та крос-кантрі, Kraken — результат спільної роботи дизайнерів, інженерів та спортсменів Hutchinson. Головною метою було створити швидку та універсальну покришку з високими боковими шипами для максимального зчеплення у поворотах та сипучих поверхнях. І заодно дати круту назву, що робить посилання на основні характеристики покришки.
Кракен (англ. The Kraken) — легендарне міфічне морське чудовисько гігантських розмірів, головоногий молюск, якого описували ісландські моряки, з мови котрих і пішла ця назва.
Hutchinson почали розробку Kraken після запитів, які компанія отримала від професійних гонщиків крос-кантрі — не останню роль зіграли коментарі Девіда Валеро з команди MMR Factory Racing. Ідея полягала в тому, щоб створити покришку з оптимальними показниками зчеплення та накату.
Щодо використання покришки в у змаганнях, то Kraken Racing Lab створена для роботи у парі зі Skeleton, що у 2020 році отримає версію з більшим діаметром (29 х 2.3). (Hutchinson рекомендує таку комбінацію: Kraken на переднє колесо, а Skeleton на заднє).
Малюнок протектора Kraken можна умовно поділити на три основні частини.
Центральна доріжка, у форма “шеврону”, була створена на основі кроскантрійної моделі Skeleton. Біля центру, розташовані окремі шипи, що забезпечують передачу зусилля та зчеплення з поверхнею. Щоб покришка була більш універсальною, ці шипи зроблені трошки вищими. Положення та орієнтація всіх шипів відповідає за накат та рівномірну висоту всієї центральної доріжки.
А ось форма бокових шипів Kraken, вже подібна до тих, які присутні на Cobra. Щоб забезпечити максимальне зчеплення у поворотах, вони стали більшими, ніж центральна та середня частина. Також. на їх форму вплинули агресивні покришки Griffus 2,5 — вони так само об’єднані у пари і заходять аж на боковини, щоб утримати покришку від деформації та підсилити зчеплення у будь-яких умовах. Комбінація Kraken — Kraken вже стала найулюбленішою серед професійних крос-кантрійних гонщиків які.
Проміжні маленькі шипи рознесені далі від центральної частини — їх висота, позиція та форма була вивірена, щоб працювати на кшталт щупальців, та забезпечувати зчеплення з поверхнею.
Параметри Kraken: 29 х 2.30, вага: від 700 г. (доступна версія як з чорною так і зі світлою боковиною) — такий розмір покришки дозволив значно зменшити робочий тиск, та досягти максимального комфорту, зробивши керування впевненішим на найбільш “хаотичних” ділянках трас.
Kraken створювався щоб стати доступною покришкою для широкого кола велосипедистів, а не тільки для крос-кантрійних спортсменів професіоналів — та зможе повністю розкритися для любителів трейлової їзди. Щодо характеристик, то вони виглядають так:
Покришка доступна у двох варіантах плетення: ультралегка з основою 127 TPI (витків на дюйм) що призначена для змагань або більш універсальна версія з підсиленням Hardskin та основою 66 TPI, що додатково захищає від проколів та порізів боковин. Kraken Racing Lab підійде як для тих, хто одержимий покращенням характеристик велосипеду, так і для крос-кантрійних гонщиків і любителів трейлів — вибір є, в залежності від поставлених задач. Ну і звісно, всі версії можна встановити безкамерно.
Також Kraken доповнює та розширює лінійку Hutchinson Racing Lab, що стартувала минулого року разом з Griffus: у цій серії поєднуються провідні технології та ноухау для створення гоночних покришок, виготовлення яких відбувається на заводі у Франції.
Комменты Facebook
Disqus (0)