Bike in City

Тест оновленого дропперу RockShox Reverb 2020

У RockShox була основа та аудиторія, якій вони могли запропонувати Reverb — і згодом, цей дроппер став відомим за свою якість роботи та завоював довіру серед користувачів. За кілька років, цей підсиділ отримав порцію раціональної критики, що стосувалася його низької швидкості відскоку при низьких температурах та складної процедури обслуговування гідравлічної лінії. Ну і на додачу до цього — він був недешевий. Поява підсиділів із картриджем в основі (і нижчою ціною), за останні кілька років зробило Reverb менш привабливою покупкою. Але SRAM продовжили роботу над Reverb — і тепер показали оновлену версію відомого дроппера.
Переклад статті Браяна Парка з wwww.pinkbike.com. Фото — Браян Парк

Якщо чесно, широке розповсюдження Reverb вплинуло на частоту появи відгуків про деякі проблеми у роботі. RockShox продає їх тисячами — скоріш за все, загальна кількість всіх Reverb’ів набагато більше ніж будь-якого іншого підсиділу. Якщо маленька компанія продає 100 підсиділів, і з них буде 3% браку — то це лише 3 розчарованих людини на весь інтернет. Якщо хтось інший продає 100,000 дропперів із браком у 1% — то це вже 1,000 розлючених покупців на форумах, попри те, що ці дроппери більш надійні. Чи стало це основною причиною? Ми не впевнені. Технічна команда Pinkbike — це лише невелика вибірка із загальної кількості користувачів, і ми роками чесно ділилися усіма проблемами, що виникали з Reverb.

Тож після анонсу оновленої версії Reverb — для дропперу RockShox настав переломний момент. Коли я був на “Bike Connection Summer”, що проходив в Андало, Італія, я отримав можливість спробувати новий Reverb. Цього було недостатньо для повноцінного вердикту, але ось перші враження.


Він тепер легше спрацьовує. Як і було зазначено, для того щоб його опустити, необхідно докласти менше зусиль — у порівнянні з іншими дроперами, які були на тестах раніше. Це особливо стане у пригоді для легших велосипедистів, чи для тих, хто має більш “завалений” кут підсидільної труби. Він не відчувається аж надто швидшим за минулу модель, але було помічено певний приріст у швидкості роботи. І що головне те, що він не став кріслом-катапультою — якщо захочете, у вас є можливість налаштувати швидкість відскоку.

Технічна інформація:
Діаметр: 30.9mm, 31.6mm, 34.9mm
Хід: 100mm, 125mm, 150mm, 175mm, 200mm
Довжина: 301mm, 351mm, 414mm, 467mm, 519.5mm
Манетка: 1X or Standard (L-Below, R-Above)

Короткий дроппер — попри те, що загальна довжина дропперу зменшилася, він тепер має більше ходу. Кожного року, я думаю: “ні, я не хочу ще більше опускати сідло” до тих пір, поки не спробую підсиділ з більшим ходом. І зазвичай виявляється, що цього ніколи не буває замало. Звісно, підсідельна труба та довжина ніг впливають на вибір розміру дропперу, але довжина Reverb трохи менша — це означає що ви можете встановити дроппер з більшим ходом, ніж у вас був раніше.

Новий 175 мм Reverb має у довжину 467 мм та підійде для багатьох рам що мають коротку підсідельну трубу. У версії з 200 мм ходу, довжина становить 519,5 мм — що набагато кортше, ніж Vecnum 200mm MoveLOC із загальною довжиною у 543 мм.

Зі зростом у 170 сантиметрів, мені підійшов дроппер довжиною 175мм, на Megatower у розмірі L.

Нова “начинка” дропперу стала надійнішою. Ми ще перевіримо, як вона себе покаже при довготривалому використанні — але з новим мастилом Maxima, оновленою конструкцією, новим вентиляційним клапаном и т.д. — сервісні інтервали тепер збільшилися до 600 годин. Це хороший знак.

RockShox стверджує, що у вас не буде потреби часто користуватись клапаном, оскільки нова конструкція дроппера стала краще тримати тиск.
Але якщо він вам знадобиться, ви просто натиснете на клапан спеціальним інструментом, що постачається у комплекті.

 

Якби я робив прогноз, то сказав би, що через п’ять років топові підсиділи будуть лише бездротовими, в той час як найкращі варіанти зі співвідношенням ціна/якість залишаться з механічними перемикачами.

Гідравлічна манетка надзвичайно чудово відчувається у роботі.

Остаточна думка:

Чи стане це початком нової ери для Reverb? Чи виправдає це його преміальну ціну у порівнянні з більш простими та дешевими конкурентами? Він, звісно, отримав значне оновлення конструкції, одразу з коробки відмінно працює та надає можливість опустити сідло ще нижче на більшій кількості різноманітних рам. Остаточний висновок кожен повинен зробити сам для себе, але коли цей підсиділ буде йти в комплектації багатьох топових моделях велосипедів 2020 року — ми будемо раді його бачити. А щодо надійності, то ми все вам розповімо — коли проїдемо ще багато кілометрів.

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Єгор Струль

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: