Bike in City

Спринт — головна трекова гонка

Спринт є однією з головних гонок на велотреку. Це змагання для різких хлопців і дівчат — саме тих, хто вміє розганяти свій велосипед з максимальною потужністю на коротких дистанціях. Це одна із найбільш видовищних і цікавих дисциплін на треку.

Змагання зі спринтів проводяться у декілька етапів: кваліфікація, групові спринти (не плутати з командними) і фінальні парні спринти.
Відбір та розподіл учасників проводиться за результатами кваліфікації у вигляді Гіту — 250 метрів з ходу (1 коло). Учаснику дається 3 кола, з яких 2 – на розгін, а третє – на залік. Іноді, при великій кількості учасників, для економії часу, на розгін дається лише 1 коло і 1 – залікове.

Для хорошого результату у Гіті, потрібно вчасно почати розгін. При ранньому розгоні може не вистачити сил, щоб закінчити дистанцію на повній швидкості. Якщо ж почати розгін запізно, можна втратити на заліковому колі цінні соті секунди. Саме так, різниця у соті секунди вирішує, чи потрапите ви у залікову групу чи ні. Гіт 250 м також входить до заліку Омніума, але все по порядку – про Омніум іншим разом.

Кількість учасників спринту у групі є обмеженою і має бути кратна числу 3. За результатами Гіту учасників ділять на категорії відповідно до результатів, які вони показали. Певна кількість учасників, які показали кращий час, проходять до категорії «А». Така ж кількість учасників, наступних у списку результатів Гіта, проходить до «В», і так далі. Коли учасники розподілені по групам, починається проведення самих спринтів.

Спочатку це груповий спринт, в якому бере участь по 3 учасника в кожному заїзді. На заїзд дається 3 кола. Виграти можна не тільки за рахунок сили. Навіть частіше виграє хитріший – той, хто займає вигідну позицію в заїзді і вчасно приймає рішення справді спринтувати, щоб перетнути фінішну лінію першим. Ваша швидкість і час на колах не враховується: головне перетнути лінію першим.
Якщо ви крутий темповий гонщик, можете почати швидкий рух від самого старту, тим самим збити з пантелику суперників. Якщо вам вдасться протримати достатньо високу швидкість на всіх трьох колах і виграти заїзд. Але пам’ятайте, що попереду будуть ще заїзди, на яких вам також будуть потрібні сили, щоб виграти.

Тактика вирішує все. Саме тому на спринтах можна спостерігати, як гонщики повільно плентаються по треку, пильнуючи один одного, іноді навіть зупиняються і балансують на місці, щоб змусити опонента піти вперед на менш вигідну позицію перед фінальним фінішним ривком.
Той, хто на фініші зайняв першу або другу позицію, проходить до наступного етапу. Хто приїхав останній, має шанс відігратися, якщо виграє в «заїзді надії». «Надії» проводяться по закінченні основних заїздів етапу.

Учасники поступово відсіюються, поки не залишається 4 спортсмени у півфінал. Тоді починаються парні спринти. Суть та сама, але якщо програв, заїзду надії немає. 2 учасники, які виграли заїзди, розігрують перше і друге місце в фіналі, решта 2 – розігрують третє і четверте місця.


Оригінал тексту

Київський велотрек

Автор — Андрій Шуляр

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: