Bike in City

Правила поведінки на велотреку

ЧАСТИНА 1. УЧАСНИКИ

Перебувати безпосередньо на велотреку, його полотні і внутрішньої частини (манежі), можуть тільки гості та учасники. Глядачі на полотно і манеж не допускаються. Винятком є волонтери та преса (фотографи/оператори).

ЧАСТИНА 2. ВИМОГИ ДО ОБЛАДНАННЯ

Використовуються тільки трекові велосипеди.
Шолом обов’язковий. ТТ шоломи можна використовувати лише в індивідуальних заїздах
Рулі тільки типу «баран» з обмоткою і заглушками.
Всі компоненти велосипеда повинні бути в справному стані.
Гальма заборонені
Колеса на ексцентриках заборонені
Екшн камери на шоломах заборонені, допускаються прикріпленими на велосипеді на кермі або під сідлом.
Номери учасника є обов’язковими і кріпляться на спині джерсі внизу, в районі кишень з лівого боку.
Навушники заборонені.
ВИКОРИСТАННЯ ЗАБОРОНЕНОГО УСТАТКУВАННЯ АБО НЕДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВИЛУЧЕННЮ З ТРЕКУ.

ЧАСТИНА 3. ЇЗДА НА ТРЕКУ

Коли ви проїжджаєте віражі, ваша швидкість повинна бути не менше 33-35 км/ч. Якщо ваша швидкість нижче — з’їжджайте на нейтралку нижче блакитної лінії.
І навпаки, незалежно від того, що відбувається навколо вас, не з’їжджайте з треку, якщо ви їдете зі швидкістю більше 35 км/год. Це занадто швидко, щоб ви встигли з’їхати на нейтралку.
Щоб заїхати на трек, починайте їхати по нейтралці від повороту, що знаходиться біля виходу тунелю на манеж. Під’їдьте до дальнього повороту по нейтралці, якщо полотно треку ніким не зайняте на стільки, на скільки ви бачите, озираючись через праве плече. На наступній прямій виїжджайте на полотно прискорюючись, не встаючи з сідла (якщо полотно зайняте, проїдьте ще поворот і спробуйте на наступній прямий). Заїжджайте на полотно під дуже тупим кутом, і прискорюйтеся, щоб при виході з віражу ваша швидкість, коли ви їдете по чорній лінії, була вище 33 км/ч.
При необхідності зробити маневр на віражі, не повертайте кермо різко, а легко закладайте велосипед всередину.
Не їдьте по Лазурному Берегу довше ніж потрібно, щоб заїхати або з’їхати з полотна. Тримайте швидкість в районі 33 км/ч. Так само, ні в якому разі не розігрівайтеся, або закатуйтесь на Лазурному Березі.
Під час тренування, варто їхати по одному з паралельних овалів треку (зазвичай вони розділені синьою — стаєрському лінією). Найчастіше, тренувальні коридори пролягають або по спринтерському (між чорною і червоною лініями) або по стаєрському коридору (вище синьої лінії). Перед тим як переходити з однієї лінії на іншу, не забувайте озирнутися через плече і посигналити про свої наміри тим хто поруч сигналом відповідної руки. Краще вважати зону між червоною і синьою лініями як зону тільки для обгону, а не для тренування.
Якщо ви їдете повільніше ніж інші, намагайтеся триматися чорної лінії. Це дозволить іншим велосипедистам на обох тренувальних лініях (спринтерській і стаєрській) проїхати без перешкод.
Не їдьте повільно зверху треку. Будь-який велосипедист, що втрачає контроль і сповзає вниз по треку, спричинить за собою великий завал.
Якщо трек сильно заповнений, уважно стежте за всім, що відбувається в 50 м перед вами. Завжди їдьте трошки вище велосипедиста перед вами. Обганяйте інших велосипедистів зверху.

ЧАСТИНА 4. ПРАВИЛА ОБГОНУ

Правила обгону часто розрізняються. Обов’язково уточніть їх на конкретному треку перед виходом на полотно.

Зазвичай, потрібно обганяти зверху (праворуч) тих, хто їде повільніше, якщо ви їдете по тій же лінії. Коли обганяє, крикніть «Рівно» (досить голосно, щоб вас почули). Це дасть велосипедисту попереду знати, що ви збираєтеся його обігнати і він повинен їхати рівно.
Іноді вам доведеться обганяти інших знизу, або зліва. Якщо таке трапляється, крикніть «Вище», щоб дати велосипедист знати, що ви обганяє знизу.
Якщо ви їдете з самого верху треку, під бортом, і обганяєте велосипедиста справа, крикніть «Нижче», щоб вам дали місце проїхати.
Якщо ви чуєте що вам кричать «Рівно», «Вище» або «Нижче», не робіть різких рухів, це завдання того, хто обганяє — не в’їхати у вас.

Давайте іншим велосипедистам зрозуміти, що ви поруч, коли це необхідно.
Як зазначалося раніше, тренувальні коридори перебувають або внизу треку в спринтерській зоні (між чорною і червоною лініями), або в стаєрському коридорі (вище синьої лінії).
Беручи участь в груповому тренуванні, їдьте прямо, рівно в передбачливій манері. На треку велосипедисти їдуть дуже близько один за одним, щоб підтримувати постійну швидкість. Це дуже важливо для безпеки кожного. Ви помітите, що в групі (поїзді) велосипедист їде трохи вище (правіше) від велосипедиста попереду. Це дозволяє велосипедистам піднятися вище по треку в разі аварії попереду.
Якщо аварія відбувається за кілька велосипедів перед вами, будьте готові, що велосипедист перед вами забереться вище по треку, щоб уникнути зіткнення. Велосипедист що впав, відразу сповзе вниз по треку, тому ви повинні бути вище.

НІКОЛИ НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПРОЇХАТИ ПО-ПІД (ЗЛІВА) ВЕЛОСИПЕДИСТА, ЩО ВПАВ ПЕРЕД ВАМИ. ВАМ ЦЕ НІКОЛИ НЕ ВДАСТЬСЯ.

Якщо ви їдете в групі в стаєрському коридорі, ви повинні залишатися там весь час. Якщо трек не переповнений, велосипедисти можуть пробувати почергові спринти в нижніх зонах, між червоною і стаєрською лініями. Для максимальної безпеки ця зона повинна бути вільною.
Якщо ви їдете в спринтерському коридорі, внизу треку (один або в групі), ви можете бачити велосипедиста, що їде по нейтралці. Щоб не в’їхати в нього, прийміть трохи вище по треку (вище червоної лінії), щоб обігнати його. Це необхідно тому, що під час проходження віражу, ви нахиляєтеся до середини, а велосипедист на нейтралці буде їхати перпендикулярно до землі. Якщо ви не дасте цьому велосипедисту більше простору — ви зіткнетеся головами. Якщо ви збираєтеся вибратися вище, дайте сигнал про свої наміри велосипедисту за вами. Крім того, всі хто їде вище спринтерського коридору, але нижче стаєрському лінії, повинні бути досить уважними, щоб помітити те, що ви збираєтеся взяти вище. Їх завдання — зробити поправки, щоб уникнути вас.

НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЇХАТИ ПО НЕЙТРАЛЦІ, ЩОБ ОБІГНАТИ ІНШОГО ВЕЛОСИПЕДИСТА.

Не їздіть пліч-о-пліч по-двоє, так як велотрек просто занадто вузький для цього і така їзда створює значні труднощі для велосипедистів, які обганяють вас.
Якщо на треку знаходиться більше 10-15-ти велосипедистів, трек вважається людним, тому утримайтеся від спринтів. Також не допускаються перегони під час тренувального заїзду.

ЧАСТИНА 5. БЕЗПЕКА І ЕТИКЕТ ПІД ЧАС ГОНКИ

Дотримуйтеся вимог про прямолінійний рух по треку під час розминки і під час перегонів. Різкі повороти і гальмування неприпустимі. Фіксерскі штучки залишимо для вуличних розваг.
Давайте іншим велосипедистам зрозуміти, що ви поруч, коли це необхідно.
Під час спринтерських кіл (коли буде звучати дзвін), намагайтеся тримати свою лінію! Велосипедист, який їхав по спринтерській коридору, має право займати його повністю. На фінальному колі будь-якого спринту під час гонки, ніхто не має права зайти в цей коридор ні знизу, ні зверху. Якщо в цей момент ви перебуваєте над велосипедистом, вам заборонено перетинати червону лінію і заходити в спринтерський коридор.
Ні в якому разі під час гонки не допускається їхати по нейтралці при обгоні іншого велосипедиста.
Рекомендовано їздити групами на розминці
Кожен учасник несе особисту відповідальність за своє самопочуття і особисту безпеку
Якщо поведінка спортсмена вважається образливим, то це може привести до штрафу або виключення з гонки.

ПОВАЖАЙТЕ ІНШИХ!

Поведінка учасника не повинна бути образливою по відношенню до колег-учасників, глядачів, організаторів, офіційних осіб або волонтерів.
Ставтеся до волонтерів та організаторів з повагою і прислухайтеся до них. Вони жертвують своїм вільним часом, щоб забезпечити належний рівень заходу.

ВОЛОНТЕРИ ТА ОРГАНІЗАТОРИ ГОНКИ ДОКЛАДАЮТЬ БАГАТО ЗУСИЛЬ, ЩОБ ЗРОБИТИ ТРЕНУВАННЯ І ГОНКИ БЕЗПЕЧНИМИ І ПРИЄМНИМИ. ВАША ПОВАГА — ЦЕ НАЙМЕНШЕ, НА ЩО ВОНИ ЗАСЛУГОВУЮТЬ.

Лайка, суперечки або перешкоджання виконанню волотерами своїх обов’язків, є недоречним і можуть бути небезпечним для інших велосипедистів. Залежно від роду такої образи, учасник може бути покараний, або відсторонений від участі.
Ставтеся до інших велосипедистам з повагою і прислухайтеся до них. Гонки бувають напруженими, проте, всім легше, коли загальний настрій є дружнім і позитивним. Ввічливе ставлення до всіх допомагає створити атмосферу, де кожен може звернутися до іншого за допомогою з обладнанням, позичити інструменти, або порадитися щодо техніки їзди або стратегії.
Вело та fixed gear культура вимагає зростання і розвитку, докладіться до цього процесу за допомогою вашої пошани до однодумців.

І НАЙГОЛОВНІШЕ: НЕ БУДЬТЕ МУДИЛОЮ! ВСІ МИ ЗБИРАЄМОСЯ, ЩОБ ДОБРЕ ПРОВЕСТИ ЧАС!


Оригінал тексту

Київський велотрек

Автор — Андрій Шуляр

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: