Bike in City

History of BB

Текст народився зимою, коли я почав відповідати на чергове — “виженіть всіх, хто тренується у окрему категорію, що б я з дивану взяв медальку, а інакше мені ваше кантрє не потрібно”.

Ну по-перше — мені подобається КК (хсо/хсм/та інша їзда по грунту)
Але щоб кантрє приносило задоволення — треба бути сильним.
Чим сильніший, тим більше задоволення.
Технічні секції, ввалювання вгору. Єднання з байком і треком, коли думати просто не встигаєш, всі дії інстинктивні.
Але більш-менш сильним я став не відразу)

Перше моє тру КК було у Дупках.
Пам’ятаю, що їздити у «еліті», навіть по жопам було круто, крутіше ніж у «любителях» у топі.
Хотів їхати у “еліті”, але побачивши трасу — я просто засцяв. Та й класичне любительске коло ледве їхав.
Досвідченіші показали, як їхати.
Я багато прикатував.
Читав статті про теорію їзди.
Зміг проїхати перші Дупки.

На перших стартах боровся на своєму рівні з такими ж хом’яками. Ціллю гонок було проїхати швидше за когось з тих з ким катав, Куруха, Мбаг, Молочник.
Типу вау вау вау я у 20ці і обігнав Сірьожу.
Потім інколи у топ10 потрапляв.
Потім пару перемог у хом’ячій категорії і далі кілька років катав по жопам у дорослій.
Так і зараз катаю, інколи вистрілючи на підходящих трасах і з підводкою під конкретну гонку (а таких 2-3 на рік).

2006 — купив велосипед.

Бергамонт Сталліон — мудили продавці впарили раму 20”, досі їм цього не пробачив (диллер все той самий).
Покатушки, подобається їздити швидко. B2W.
Вся тусня на Велокиєві. На роботі шарився перечитуючи статті про техніку катання і всякий флуд на форумах).

Пам’ятаю здивування коли зустрічна групка велосипедистів поздоровалась.
І це був один з перших виїздів у шоломі.

Навчився перестрибувати хопом лежачі поліцейські, і після одного такого перестрибування влупився у машину, що раптово зупинилась. Так я вперше використав шолом за призначенням.

Восени перейшов на контакти. Пара епічних падінь перед під’їздом, поки виробляв рефлекс вистьобування.

2007 — перші гонки.

20” бергамонт прогнозовано зламався ще торік, замінив на Garry Fisher Wahoo своєї ростовки. Гаррік їхав збс, але конструктивно мав баг у підсидільній трубі. Там і ламався.
Захоплення від перших покатушок у Голосієво/Китаєво.
ДСА — моя команда хренадцята. Але зачепило. І весь цей процесс збору і обкатки команди.
З Костею Молочніком, ще довго катав.
І ще зачепило, що анонсу Боярки 24 не було на Велокиєві.
ПДН — 41й)))

2008 — перші подіуми і нова рама.

Гарік все ламався, доки я не зібрав все наявне бабло і не купив раму TREK 8500 — любов на кілька років, згадую її з ностальгією. Наразі єдина мтб рама, що не зламалась за кілька років і була продана!

Перша Боярка 24 — Кураха зібрав команду у мікстах. Дівчинка — Юпо. І якось заманив Дорі — головного Сотону кантрє тих років. Так я спробував перші бризки переможного шампанськго.

Покатушка з легендарним Тіборгом Поділлям.
І похід Карпатами (з епічними єбенями) де познайомився з Вуду, Скуржем, Неделюком.
Восени пару подіумів у хом’яках.

Пам’ятаю, як намагались виїхати “ылытний” торч у Дупках і нічого не виходило. А зараз на ньому добиваюсь, якщо темрява не дала упоротись на колі)
ПДН — 18й)

2009 — катаю по жопам у типу еліті.

У Еліті бо це престижно і круто. А ще там менше неадекватів.
Більше тренувань. Виявляється на рівняках можу наближатись до подіуму.
Взнав що таке Крим/Алушта на квітневі свята, ммм.
ПДН — 5й.

2010 — Beskidy MTB Trothy.

Обігнав Сандаля на Стріжакова і у Алушті.

Десь тут почав дружити з Nutrend, якого тепер всюди повно.

Вонні на Б24.

Перша участь у іноземній багатоденці — Beskidy MTB Trothy.
Заїхав у топ100))

Під кінець сезону — Найт Меднес у Львові.

ПДН — 4й.

2011 — маленький син, новий байк.

Звіти почав писати https://b-bantik.livejournal.com

Перша спроба трейлбілдінга — Лиса гора.
Перший карбобайк — Kellys Sabotage. Новий байк додає натхнення у тренуваннях. Дружина з сином відпускають)
Перші перемоги і початок ханту по 30+.

Пуща — топ 3.
ПДН — топ 5.

2012 — просто катаю гоночки.

Друга спроба трейлбілдінга — Дупки весна, і тут всі бажаючі змогли “насолодитись” моїм улюбленим ылытним торчем))
Кантрє по жопам. На марафонах і рівнячках вже можу.

Перлина сезону — НаКуяльник
Новий байк під Б24 — Focus FSL. 26” підвіс. (26!? ЗЧМ!? БЛД ЗЧМ!? найнери вже захоплювали світ)
Ще разок на Трофі.

2013 — 29”

Новий байк — Focus Raven 29” хардтейл, підвіс не доставляв, та й і ера 26” скінчилась.
FSL восени вкрали.
Зібрав шоссер — Focus Cayo.

Фінішую десь у десятці, або близько. Інколи беру подіуми по старпьорам, чи у зажопінсках.
Наразі дві останні поїздки у Крим — на Закорин (Кримський) Зачьот. Весною з Хлоповим покатати у Прєвєтному, а восени там само на марафон.
Багато фейлив, але якось вихопили командний залік з Велострітом.

Якось літом зателефоновували “ми розробили новітню конструкцію втулки, хочемо щоб ти їх спробував зламати”. Так почалась співпраця з Trailmech.

2014 — щось треба мінять.

Війна, депресняк, кантре для фану.

Під ЛЧУ, вчився стрибати стіл у Даріках. Пітлорд дав фул і лікті/колінки, і допомагав перебороти страх польоту.
Тепер можу стрибати цей стіл і більше ніякий інший))

2015 — пробую тренуватись з розумом.

Читаю літературу і інтернети.
Кантрє для фану, підготовка під марафони.
У міжсезоння не тільки станок — басс, лижі, інша активність.

2016 — менше тренувань, більше ефективності.

Вже ясно що більше тренувань !== швидше їхати.
Зимою додаю зал — качаю кор, спину і руки (ну і ноги теж)))

2017 — народження другого сина.

На тренування часу ще менше, тому вони концентровані, без накатування зайвих км.
Беру уроки у #FollowMe і потрошку видавлюю з себе краба.
Баннік курільщика, трекстенд і їзда без рук — нарешті!)
Годні Гонки проводять гонки з підходящими мені трасами, тож подіумів хватає.
Спробував 29” FS Felt Edict. Хоч і замалої ростовки, але катить. Хотєть)

І як же без #8минутштрафа

2018 — двоє дітей і нова робота.

Сезон починаю не перенапружуючись тренуваннями(
Довга зима не давала змоги кататись.
Кайфую на б2в, і дорогою заглядаю на Даріки, Дупки чи Мордор.
Байк сезону — Felt Edict Nine (вже XL)

to be continue…

ps username, катай і отримуй фан.
а додавши трохи зусиль — зможеш брати подіуми
і не важливо де, у кантрє, гравіті чи шоссе (та навіть у троллолоні)

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Андрій Навроцький

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: