Bike in City

Задні габарити. Lezyne завдає удар у відповідь.

У попередній статті Лізайн порівнювався з Інферно.
Інферно карав.

Нещодавно представник Лізайна написав — у тебе старий KTV, на парочку нових на порівняння)
До порівняння з еталонним OnRide Inferno додались: Lezyne Strip Pro 300 та KTV Pro 75.

Штош)

Мені подобається виконання Лізайна — гумова кнопка вплавлена у верхню частину корпусу. Знизу великий гумовий корок закриває штекер USB.
На байк Лізайни кріпляться за допомогою гумової петлі.
Тут перевага у Інферно — кріплення на кронштейн, у двох положеннях — горизонтальному чи вертикальному.

Прозора частина корпусу Lezyne Strip Pro 300 має відчутний мікрорєльєф.
У який чудово набиваєтсья грязюка.
Поверхня KTV стійкіша до забруднень.
А у Інферно взагалі пласке скло, бруду вчіпитись важко.

Stripe ліворуч, Inferno праворуч
KTV. Ліворуч старий. Праворуч Pro 75

У режимі постійного світла — найпотужніший Інферно.
Фото зроблені саме у у максимальному режимі постійного світла.
Може здатися що KTV Pro 75 світить майже як Інферно, але це тільки здається.
Колір світла також відрізняється. У нових лізайнів, колір більш помаранчевий, а у старого KTV та Інферно — трохи червоніший.

Суб’єктивно боковій засвітка найсильніша у Інферно.

А от у блимаючому режимі — є нюанси.

У Інферно найпотужніший блимаючий — як найпотужніший постійний, тільки блимає.
А у нових лізайнів є режим “balst” — це коли габаритик збирає всі сили і лупасить на всю потужність діоду.

Потужний вибух перемежуєтсья парою звичайних блимів і знову — БАБАХ!
Навіть у KTV Pro 75, цей блим, направлений у стіну, викликає больові відчуття.

A від Strip Pro 300 починають бігати зайчики перед очима.
Це при тому, що світло направлено у стіну, від мене.
І я у темних окулярах.

Маю думку, що режим максимальної потужності — це денний режим.
А вночі можна вмикати і більш лагідний режим.
Я, особисто, катаю і вдень з ввімкненим габаритом.
Чого і вам бажаю.

PS З задоволенням порівняю і інші круті задні габарити. Пишіть.

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Андрій Навроцький

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: