Bike in City

Trailmech vs Wintercup: Чи стійкі українські втулки до бруду

Тест-кейс Trailmech VS WinterCup

Що буде якщо зняти з втулок  ТМ всі пильники і катати зимою?

Вхідні дані

Задня втулка ТМ.

Корпус версії початку 2015.

Барабан XD версії 2016.

З втулки зняті всі пильники. Я ще з кінця весни 2015, катаю без ущільнень на осі, щоб промам життя медом не здавалось)

Корпус і барабан різних версій, завдяки чому між ними є широка щілина. Говна мають прямий доступ до Вортекса. На фото праворуч — це грязюка прилипла до мастила, що вилітало зсередини втулки.

Так їхав ХСМ Стежками Опришків. Після яких замінив мастило. І з тих пір туди не заглядав.

І не буду заглядати, аж до весни.

Ви звичайно можете не вірити — бла бла бла прорайдер, він про ТМ погано не напише.

Ггг напишу, якщо буде що)

Вже пару етапів WinterCup позаду, попереду зимові тренування і змагання.

Очікую що у Вортекс наб’ється купа грязюки.

Сподіваюсь, що він не заклинить.

А може й заклинить.

Рухома частина Вортекса, пружинка і корпус — юзаються з початку сезону 2015. (7К+ км / 68К+ м на 2016.11.28 )

Нерухома, на барабані — юзається з кінця літа 2016. (1к+ км)

Про успіхи (або провали) зимового вандалізму над ТМ буду дописувати тут.

Таймлайн

Кінець літа 2016 — початок експерименту.

Встановлений барабан XD. Проїхав ХСМ Стежками Опришків. Замінив мастило

Кінець осені 2016 — проблем у роботі поки що нема. 7 осінніх гонок, дві з яких — етапи WC. У серйозні говна заліз ніби тільки раз — на промо WC2.

to be continued … 


Автор материала: Навроцький Андрій ака Бант

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Блоггер Bike in City

Это общий аккаунт для всех блоггеров–новичков. Автор публикации указан в тексте.

Если хотите опубликовать материал на Bike in City или завести персональный блог, напишите Богдану или Йонасу.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: