Bike in City

Капці S-works

Прийшла черга написати невеликий відгук про МТВ туфлі Specialized S-Works. Так, саме відгук, тому що для обзору не маю достатнього досвіду користування іншим топовим взуттям.

Пишу від душі, лише по власним враженням, не спираючись на маркетингові гасла та технічні пояснення. Тому не претендую на достовірність та однозначність нижчевикладеного 🙂

Знайомство з цим взуттям почалось ще у 2012 році, коли за сприяння Діми Петрова наша команда співпрацювала з Specialized. Але тоді помилився з розміром та придбав туфлі на трохи менші. Довелось продати вже після кількох стартів.

А три роки тому став власником верхньої моделі Gaerne, але не підійшла по нозі їх колодка, тому користувався мало і того ж року придбав б/в туфлі S-Works зразку 2013 року.

За цей час у них досить сильно потерлась підошва, але все одно не втратили свого функціоналу. Півроку тому здав їх у ремонт, а офіційний представник Specialized залюбки погодився надати зі знижкою нові, 2017 року. З тих пір подолано не одну сотню гоночних кілометрів, здобуті перемоги і призові місця, у тому числі і на складних гірських марафонах.

Власне лише позитивні враження та емоції від бездоганної служби і надихнули до цієї публікації.

Перше що кидається в очі, це їх зовнішній вигляд! Круті повстанські червоно-чорні черевики з лакованою задньою частиною. За супермодний вигляд прозвав їх Лабутени 🙂

Головна якість взуття цієї марки для мене, це дуже підходяща по нозі колодка, яка у поєднанні з анатомічною устілкою робить неймовірне: коли затягуєш усі фіксатори, здається що стаєш одним цілим з туфлями! Усе так щільно і зручно! За стільки років користування навіть виробився рефлекс, коли, взувшись у них, з’являється тренувально-змагальний настрій 🙂

Не менш зручним є широкий носок. Для людей з “розтоптаною” стопою це дуже важливо. Його можна фіксувати окремою липучкою. З першого погляду це здається незручним, додається ще одна деталь яку треба регулювати. Але згодом її значення стає цілком зрозумілим. Основне місце передачі енергії до взуття під час руху ноги вверх — підйом стопи. Саме його тут фіксують легендарні та меганадійні фіксатори з лескою boa. Саме тут потрібна точність та потужність. Тому, жорстко зажимаючи підйом стопи, можна окремо налаштувати фіксацію носка, більш комфортно.

У Gaerne такої функції не було, доводилось одним boa фіксувати і середню частину підйома, і носок.

Широка та жорстка, на всі пальці, вставка носка, гарно захищає від каміння, яке час від часу вилітає з-під переднього колеса.

Підошва наджорстка та при цьому досить легка. Вона взагалі не гнеться! У Польщі на МТВ Trophy багато ходив пішки, так шкарпетки зтерлися не як звичайно, на п’ятці, а на заднику! 🙂

Мабуть, саме це основне досягнення виробника. Поєднати бездоганну твердість зі збереженням лайтовості виробу.

Також хочу відмітити більш потужну, зроблену вже з нержавійки, пластину фіксації шипа. У парі з нержавіючими винтиками зовсім зникає проблема закисання цього з’єднання. А більша товщина стінок з різьбою дозволяє без страху затягувати шип, підвищуючи надійність.

Склад протектора підошви, у порівнянні з 2013 роком, змінився з зовсім пластикового на гумово-пластиковий. Це збільшило зносостійкість та зменшило ковзкість, яка була критичною десь на сходах або просто на керамічній плитці магазинів, вокзалів.

У підсумку хочу сказати, що перераховані якості варті того, щоб придбати це взуття незважаючи на порівняно високу ціну. А бережливе ставлення допоможе насолоджуватись активним користуванням не менше трьох років! Перевірено!

Заметили в тексте ошибку? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter.

Евгений Закора

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: