Bike in City

МТБ покришки Hutchinson

У цей сезон мені до рук потрапили кілька різних покришок французького бренду Hutchinson.
Враження неоднозначні.

  • Хатчінсон катить
  • Імхо, більшість кантрійних покришок спроектовані під каталку по гострому камінню Альп чи навколо Середземного моря
  • Непогані лінійки для гравіті, циклокроса, шосе …
  • … але не для кантрі(
  • Вага. Вейтвіні гортають далі не зупиняючись.

Хатчінсон — одна з тих компаній, у якої модельний ряд не сильно змінюється за десятиліття. Cobra та Piton візуально все ті ж самі що і 10+ років назад, а за цей час у Швальби вийшло кілька генерацій Денсінг Ральфа(c), і навіть у Контіка змінилось пару поколінь.
Каталог Хача — це якийсь трешак, не всі моделі на сайті, вага місцями не відповідає дійсності.

Обираючи покришки, кантріла в мені плакала від їх чугунності. Більшість новинок орієнтовані на гравіті воєнів (а також тих хто під них косить) та на шоссерів.
Але і у цій купі можна знайти кілька діамантів для кантрє.

 

Захист

Однією з перших покришок від Хача в мене була Cobra у топовій версії Hardskin, made in France і все таке. У каталозі 650 г. В реальності там більше ніж кіло ваги.
В мене не піднялась рука ставити таке на байк.

Бо Хардскін у Хача — це товстелезний шар захисту. З ним, напевно, можна спокійно катати по схилам вулканів що вкриті обсидіаном. Як правило, такі покришки маркуються Hardskin 2×66 tpi.

Трохи легший захист у покришок версії Hardskin Remice. Кобра і Пітон у цій версії важать приблизно 800 і 850г (29×2.25). На Кобрі катав у горах.

Ще легші покришки Tubless Ready. Кобру у розмірі 29×2.1 обіцяють 650 г. Але це не точно, особисто не зважував. Тайпан у цій версії я не побоявся поставити на морду у Карпати..
І нарешті камерні покришки. З зовсім тонкими боковинами. Але у камерних використовується тверда гума, яка тримає ніяк.
Бескамерно стає легко. Раз я отримав боковий поріз на такій покришці.

Компаунди

Є кілька рівнів.

Твердючий як пластмаса у дешевих версій.

Маркер — 33 чи 66 tpi
На такому компаунді мав Гілу і Кобру. На твердих покриттях цей компаунд не тримає зовсім, але ходити напевно буде довго.
Кобра на низькому тиску не катила взагалі. Але якщо підібрати тиск такий, щоб бокові шипи не діставали до грунту — починала катити дуже добре.

Race-Riposte-XC

Зустрічається на покришках з 127 tpi.
Компаунд приємно м’який.
Катить ЗБС.
Тримає ЗБС

Race-Riposte-Enduro

Зустрічається на покришках з 127 tpi.
Компаунд приємно м’який.
Я не пробував. Вангую збс)

 

Моделі покришок

Незважаючи на консервативність, у Hutchinson нещодавно з’явилися кілька цікавих моделей.

Skeleton — нова кантрійна покришка 2.15” 127 tpi Tubeless Ready

Добре катить, хороше зчеплення на твердому грунті.

Враження від Скелетона на передньому колесі:

  • добре поводиться на твердому грунті.
  • створює повертаючий момент на кермі при нахилах байка. Хз добре це чи ні, просто є такий ефект.
  • не любить болотце, сипучий грунт і пісок

Враження від Скелетона на задньому колесі:

  • катить і добре гребе на хардпаку, можна не боятись вигрібати по невтрамбованому грунту.
  • для піску Скелетон не найкращий вибір, хоч і не смертельно)
  • на мокрий грунт ставити можна, але поки він новий
  • мені сподобалось як він чіпляється у поворотах по невтрамбованому грунту, зрив відбувається дуже контрольовано.
  • швидко стирається. Після місяця б2в на задньому колесі — знос доволі помітний.

У Skeleton дуже солодка ціна, непогана вага і мені сподобалось як він їде.
Думаю що це буде хіт.

Black Mamba — на хардпаку карає, пісок/мокро — вибачайте без нас

Їде саме так, як і виглядає — офігенно на сухому-твердому грунті, але на пісок чи мокре краще не дивитись.
Цікава особливість — на асфальті і бруківці, мені здавалось що вона ніби прилипає до поверхні.

Gila — у камерній версії, 29х2.25”

Брав на ВінтерКап і з оглядкою на вагу. На рихлому, у грязюці і по розсипчастому снігу тримає як сотона. Катить ніочєнь.

Taipan — катав на версії Tubeless Ready 127tpi

Типова покришка для переднього колеса, на заднє не ставив. М’який, чіпкий, накатистий компаунд.
Коротко — ЗБС.
Є відомості, що якщо встановити покришку не тою стороною — вона не катить.
При правильній установці катить і тримає.
Катаю на ній у гори і зимою.
Держак ок, куди повернув — туди і поїхав.
Подобається.

Cobra — надійна класика

Потужні бокові шипи і частий малюнок посередині.
Дешева версія непогано катить, тримає і гребе на рихлому грунті, але на твердому повний відстій.
У топовій версії Кобра дає офігенний держак і гребучість. При цьому катить як ацьке сотона.
Я взагалі не очікував такого накату від покришки вагою 800 г у захищеній версії Hardskin Remice 127 tpi 29×2.25”.
У піску — просто прекрасно.
На мокрому — нормально.
Не любить слизької глини — доводилось додатково завантажувати, щоб гребло.
У поворотах — дуже добре. Знову таки — дуже контрольований зрив, дає час на подумати і щось зробити.
Був дуже скептично налаштований до Кобри, але її накат і поведінка дуже приємно вразили. Хочу покатати кантрі на парі Кобр у легшій версії (650г — плак плак(()

Python — олдскульчик

Поки що на ньому не катав, кажуть дуже гребучий.
Я б ставив Пітона на заднє колесо.

І це всі моделі Hutchinson на яких мені вдалося поїздити у 2018.

Комбінації і призначення

Маю думку, що лінійка кантрійного Хатчіносона в основному націлена на каталку по різного роду кам’яній дічі. Наприклад у Альпах чи по Середземномор’ю.

Cobra + Cobra — найуніверсальніша пара. Можна катати кантрє, практично весь сезон незважаючи на покриття.
У пісках краще за цю пару може бути тільки пара Фасттраків.
У сухі гори Кіпру (та на інше Середземномор’я) я б ставив пару захищених Кобр.

Taipan + Cobra — це мій вибір для каталки Карпатами.
Cobra + Python — гребуча пара для сухих гір.
Taipan + Python — гребуча пара для мокрих гір.

Cobra + Skeleton — чудова комбінація для сухого кантрі.

Skeleton + Black Mamba — дуже швидка комбінація для кантрі по хардпаку.
Без компромісів. Для кращого контролю — можна замість Скелетона поставити на морду Кобру.

Герметик Hutchinson

Герметик як герметик. Якихось кардинальних змін після Stans-a не помітив.
PH neutral latex based sealant — так пишуть на сайті.
За сезон проколів не було. Лише один поріз боковини.

Безкамерно камерні і TR Хатчінсони стають дуже легко. Взагалі без будь яких плясок. Просто натягнув на обод і вдув.

Мій вердикт

Hutchinson — НРЖ покришки, от якби ще трішки легші.

 

Андрій Навроцький

Комменты Facebook

Disqus (0)

bikeincity

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: